دسته‌ها
معرفی

نهضت پوستر انقلاب ؛ مرجع دریافت طرح‌های گرافیکی

نهضت پوستر انقلاب
نهضت پوستر انقلاب ؛ مرجع دریافت طرح های گرافیکی

خیلی وقت‌ها شده که دنبال طرح برای یک پوستر جذاب هستیم یا آنکه در مناسبتی خاص باید یک بنر بزرگ را چاپ و آماده کنیم. کمبود زمان و نداشتن مهارت دست و پاگیر است و چقدر خوب که یک گروه بزرگ و حرفه‌ای و متعهد یک بانک بزرگ طرح‌های گرافیکی را آماده کنند؛ نهضت پوستر انقلاب اسلامی دقیقاً همان گروه حرفه‌ای ست که فعالان فرهنگی نیاز دارند؛ در ادامه این مطلب به بررسی سایت نهضت پوستر انقلاب اسلامی می‌پردازیم

صفحه نخست سایت نهضت پوستر انقلاب در چند بخش به معرفی لینک مجموعه پوسترها پرداخته است. در نگاه اول متوجه می‌شویم که سایت نهضت پوستر انقلاب طرح‌های گرافیکی را به سه زبان عربی فارسی انگلیسی منتشر می‌کند؛ و البته مترجمان و طراحان می‌توانند با این گروه همکاری داشته باشند که امکان آن در قالب بخش عضویت سایت گنجانده‌شده است

بخش اخبار سایت نهضت پوستر انقلاب به اطلاع‌رسانی رویدادهای مرتبط گروه می‌پردازد. گزارش اکران‌ها و ورک شاپ های برگزارشده است جمله این اخبار است.

در بخش بچه‌های نهضت سیاهه‌ای از همکاران نهضت پوستر انقلاب که از آغاز تاکنون با گروه همراهی داشته‌اند مشاهده می‌کنید

در ادامه ویدیوی مربوط به نهضت مردمی پوستر انقلاب در برنامه تلویزیونی زنده باد زندگی شبکه دو سیما را می بینیم

ویدیو در آپارات 

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]

در بخش معرفی نهضت پوستر انقلاب آمده است:

فتنه سال 88 بود و محرم هم از راه رسیده بود. اما در تبلیغات دولتی اثری از محرم سیاسی ندیدیم. آن‌طرفی‌ها ولی محرم سیاسی را زده بودند سرنیزه. چه باید می‌کردیم؟

من آمدم، تو هم آمدی، او هم آمدوشدیم ما. شدیم بچه‌های نهضتی که آن روز نهضت مردمی پوسترهای عاشورا نام گرفت و خیلی زود برای خود در فضای اینترنت سنگری در خط مقدم یافت.

زنگ زدیم، پیامک فرستادیم، از مشهد به دور و نزدیک، شرق و غرب، شمال و جنوب. ایمیل فرستادیم برای رفقای مجازی و حقیقی‌مان، برای فعالان سایبری، خبرنگاران، طراحان، برای هرکسی که نام و نشانی از او داشتیم در سراسر کشور.

چند تا جوان دغدغه مند گرافیست دیگر هم به این حلقه پیوستند. جمع ما جمع‌تر شد. موج راه انداختیم.

مبنایمان بر ولایتمداری بود.

قرار گذاشتیم هر طرف انگشت اشارهٔ آقا رفت قلم ماهم برود…

[/box]

گروه متعهد و امانت‌دار نهضت پوستر انقلاب از چند بخش تشکیل‌شده است که بخش زیبایی بصری مهم‌ترین آن‌هاست؛ وقتی‌که به صفحه پوسترهای فارسی برویم با سیاهه بلند مجموعه پوسترهای منتشرشده روبرو می‌شویم.

از پوسترهای محرم 88 تا پوسترهای شهدای هسته‌ای و حماسه نه دی و یا پوسترهای حجاب و عفاف در این لیست دیده می‌شوند که هرکدام شامل چندین طرح آماده دانلود و چاپ است.

گروه نهضت پوستر انقلاب درزمینهٔ دانلود و چاپ طرح‌های گرافیکی سنگ تمام گذاشته و تمامی استانداردهای دستگاه‌های چاپ برنوشته و پوستر رعایت شده است.

در بخش نگاه نهضت هم بازتاب سخنان و دل نوشته بزرگان و شخصیت‌های فرهنگی درباره نهضت پوست انقلاب گردآوری‌شده است 

امیدوارم از پوسترهای سایت نهضت پوستر انقلاب استفاده ببرید 🙂 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات