دسته‌ها
کیوسک

تصويب طرح تقسيم فلسطين به‌وسیله سازمان ملل متحد

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]از این پس در این مجموعه از مطالب بنیانا به بررسی و انتشار «روایت حضرت امام خامنه ای از وقایع تاریخی » می پردازیم . انتشار تصاویر و فیلم های مربوط به وقایع مهم تاریخ ایران و جهان و همچنین برگ هایی از زندگی نامه امام خامنه ای محتوای این مجموعه مطالب را تشکیل می دهد . شما می توانید با پیگیری برچسب « روایت امام خامنه ای از وقایع تاریخی » مطالب رو دنبال کنید و بخوانید[/box]

توضیح تصویر: شادی صهیونیست‌ها پس از اعلام تصویب طرح تقسیم فلسطین و تشکیل دولت جعلی و تحمیلی اسرائیل
?توضیح تصویر: شادی صهیونیست‌ها پس از اعلام تصویب طرح تقسیم فلسطین و تشکیل دولت جعلی و تحمیلی اسرائیل

٨ آذر، 1947م: تصويب طرح تقسيم فلسطين به‌وسیله سازمان ملل متحد و تشکیل دولت جعلی صهیونیستی

رهبر انقلاب:

« اصل ماجرای فلسطین چیست؟ اصل ماجرا این است که یک عده از یهودیان متنفذ در دنیا به فکر ایجاد یک کشور مستقل برای یهودیها افتادند. از فکر این‌ها دولت انگلیس استفاده کرد و خواست مشکل خود را حل کند… این‌ها بتدریج از انگلیس جدا و به امریکا متصل شدند.

امریکا هم این‌ها را تا امروز زیر بال خودش گرفته است. این‌ها به این معنا کشوری به وجودآوردند و آمدند کشور فلسطین را تصرف کردند… سازمان ملل و قبل از سازمان ملل، جامعه‌ی ملل هم که بعد از جنگ برای به اصطلاح مسائل صلح تشکیل شده بود همیشه از این‌ها حمایت کردند؛ مگر در موارد معدودی.

در همان  سال۱۹۴۸، جامعه‌ی ملل قطعنامه‌ای صادر نمود و فلسطین را بدون دلیل و بدون علت تقسیم کرد. گفت پنجاه و هفت درصد از سرزمین فلسطین متعلق به یهودیهاست؛ در حالی که قبل از آن، در حدود پنج درصد زمینهای فلسطین متعلق به این‌ها بود! آن‌ها هم دولت تشکیل دادند و بعد هم قضایای گوناگون و حمله به روستاها و شهرها و خانه‌ها و حمله به بی‌گناهان اتفاق افتاد. البته دولتهای عرب هم کوتاهی‌هایی کردند.»

بیانات در خطبه‌‌های نمازجمعه، ۱۳۷۸/۱۰/۱۰

‌‌‌

?توضیح تصویر: شادی صهیونیست‌ها پس از اعلام مصوبه تقسیم فلسطین و تشکیل دولت جعلی و تحمیلی اسرائیل ‌‌‌

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات