دسته‌ها
اخبار

نشریه رمز عبور 15 درباره روزهای حساس مقاومت

رمز عبور 15
رمز عبور 15

 

پانزدهمین شماره نشریه « رمز عبور» در ۱۲۸ صفحه منتشر شد.

تیتر اصلی این شماره از رمز عبور 15 با عنوان ” روزهای حساس مقاومت” به تحولات و محور مقاومت در منطقه و آخرین وضعیت مبارزه با گروهک های تروریستی – آمریکایی ؛ در سوریه ، عراق و … اختصاص پیدا کرده است.

گفت و گو با سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان ” امریکایی ها ما را در منطقه نمی بینند ؛ با روح و روانشان احساس می کنند “، آخرین مصاحبه منتشر نشده با سردار سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی با تیتر ” رهبری فرمودند مراقب باشید در سوریه از دوطرف کمتر کشته شود ” به همراه گزارشی از فعالیت ها و رشادت های وی با عنوان ” سرداری که بود ؛ سرداری که هست” از جمله مطالبی است که در این نشریه منتشر شده .

گفت و گوی منتشر نشده با دکتر غضنفررکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان که نام وی در میان مفقودان حادثه منا به چشم می خورد در کنار پرونده ویژه ای از ” فاجعه منا” شامل مصاحبه با برخی چهره ها و صاحب نظران از جمله ‌ مصطفی خاکسار قهرودی و علی لیالی دو رئیس سابق سازمان حج و زیارت ، دکتر حشمت الله قنبری، دکتر امیرحسین قاضی‌ زاده و … صفحاتی از این شماره را به خود اختصاص داده است.

گفت و گو با سردار تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه با عنوان “۳۰ سال نبرد دریایی با متجاوزین در خلیج فارس” ، جزئیات دستگیری کماندوهای انگلیسی در خلیج فارس در گفت و گو با ابوالقاسم آمانگاه ، گفت و گو با عبدالرضا کریمی همرزم شهید نادر مهدوی درباره عملیات دریایی سپاه در سال ۱۳۶۶ از دیگر مطالب خواندنی این شماره است.

“تحریف های پیشرفته ” عنوان گزارشی مستند درباره تصویری است که خاطرات هاشمی رفسنجانی از حضرت آیت الله خامنه ای ترسیم می کند . همه چیز درباره نامه اعتراضی ۴ وزیر به دکتر حسن روحانی با عنوان ” بگو مگوهای اقتصادی دولت یازدهم بیرون زد ” ، گزارشی از نشست های تخصصی بررسی برجام در دانشگاه امام حسین (ع) و پرونده ای به بهانه اکران فیلم “مزار شریف” در سینماهای کشور از دیگر موضوعاتی است که ” رمز عبور 15 در این شماره به آنها پرداخته است.

همچنین سلسله ‌گفتارهایی در بررسی ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی “نفوذ” با آقایان دکتر یعقوب توکلی، دکتر مظفر نامدار و دکتر ابراهیم رزاقی در این نشریه آمده است.

این نشریه همچنین آثار و گفتاری از آیت الله مصباح یزدی، آیت الله سیدمحمد خامنه‌ای،‌ سید حسن نصرالله،‌عبدالملک حوثی، آیت‌الله شیخ علی کورانی، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان، سردار اسماعیل کوثری ، هادی محمدی ، استاد ماشالله عابدی پیرغلام اهل بیت(ع)، عبدالحسین برزیده و دکتر الله مدد شاهسون را نیز شامل می شود.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان‌ها، این نشریه به آدرس RamzeObour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات