دسته‌ها
رسانه ملی

پخش افق نو از شبکه افق با اجرای استاد طالب زاده

نخستین قسمت ویژه برنامه «افق نو» با حضور برخی چهره های شاخص و مهمانان حاضر در همایش افق نو و با اجرای نادر طالب زاده، سه شنبه ۵ آبان از شبکه افق پخش می شود. به گزارش روابط عمومی شبکه افق، سومین همایش بین المللی افق نو با تمرکز بر خشونت پلیس آمریکا علیه سیاه […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

File (1) (1)

نخستین قسمت ویژه برنامه «افق نو» با حضور برخی چهره های شاخص و مهمانان حاضر در همایش افق نو و با اجرای نادر طالب زاده، سه شنبه ۵ آبان از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، سومین همایش بین المللی افق نو با تمرکز بر خشونت پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان با حضور ۳۰ نفر از صاحب نظران برجسته بین المللی، اساتید دانشگاه، حقوق دانان، اندیشمندان، هنرمندان و مستندسازان آفریقایی تبار تبعه آمریکا، سه شنبه پنجم آبان ماه در سالن همایش های صدا و سیما آغاز بکار کرد.

 

قتل سیاهان و گستردگی نقض حقوق بشر در آمریکا در عرصه داخلی و بین المللی محور اصلی مباحثی است که در این همایش مطرح می شوند.

 

این همایش با حضور متفکران مستقل بین المللی، بستری است تا شخصیت های موثر و صاحب نظران برجسته به عنوان نمایندگان جریان فکری ضد سلطه در ایران حضور یابند و به بیان دیدگاه های خود بپردازند.

 

این جریان فکری که در حال حاضر با تاثیرگذاری مستقیم بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان رسانه جایگزین در برابر رسانه های رسمی و مسلط در آمریکا و اروپا ظهور یافته، به دلیل دفاع از مواضع جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت در منطقه تاثیرات شگرفی بر افکار عمومی جوامع غربی دارد.

File (2)

ویژه برنامه «افق نو» در همین راستا طی ۴ شب از روز سه شنبه ۵ آبان ماه از شبکه افق به روی آنتن می رود.

 

نادر طالب زاده اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت و برخی از مهمانان همایش نیز در آن حضور می یابند.

 

نخستین قسمت ویژه برنامه افق نو ساعت ۲۱ روز سه شنبه از شبکه افق به روی آنتن می رود و تکرار آن هم در ساعت های ۹,۳۰ و ۱۴.۳۰ روز بعد پخش می شود.

 

منبع : شبکه افق

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات