دسته‌ها
اخبار

نشریه رمز عبور 14 ؛ امضای جورج سوروس پای سند برجام

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]

تیتر اصلی این شماره از رمز عبور با عنوان ” امضای جورج سوروس پای سند برجام ” به موضوع پروژه‌های محرمانه لابی صهیونیستی و امریکایی در مساله هسته ای پرداخته و در یک گزارش ویژه، برنامه‌هایی چون “ایران پراجکت”، گروه ” جی استریت” و … مورد تحلیل قرار گرفته است.

پسا برجام و فرا برجام، راز و رمز جلیلی، اطلاعات غلط، انفجار اتمی در تاسیسات هسته ای ایران، خطر جنگ، برجام یعنی بازگشت ایران به ۱۰۰ سال پیش، گذار به دوران نومحافطه کاری و نیز دام بزرگ، از جمله عناوین هسته ای این شماره رمز عبور است. [/box]

نشریه رمز عبور 14
نشریه رمز عبور 14

 

نشریه رمز عبور 14 امروز در ۱۲۸ صفحه و به همراه سی دی فیلم ۱۲ ساعت نقد برجام منتشر شد.

تیتر اصلی نشریه رمز عبور 14  با عنوان ” امضای جورج سوروس پای سند برجام ” به موضوع پروژه‌های محرمانه لابی صهیونیستی و امریکایی در مساله هسته ای پرداخته و در یک گزارش ویژه، برنامه‌هایی چون “ایران پراجکت”، گروه ” جی استریت” و … مورد تحلیل قرار گرفته است.

پسا برجام و فرا برجام، راز و رمز جلیلی، اطلاعات غلط، انفجار اتمی در تاسیسات هسته ای ایران، خطر جنگ، برجام یعنی بازگشت ایران به ۱۰۰ سال پیش، گذار به دوران نومحافطه کاری و نیز دام بزرگ، از جمله عناوین هسته ای نشریه رمز عبور 14 است که در آن گفت و گو و آثاری از فریدون عباسی، رضا روستا آزاد، سعید زیباکلام، حمید رضا عسگری، حمید رضا اسماعیلی و محمد صادق شهبازی به چشم می‌خورد.

 

“در آلماتی چه گذشت ” در گفت و گو با مهدی صفری معاون سابق وزیر امور خارجه و “راز آلماتی ” در گفتاری از علی باقری معاون سابق دبیر شورایعالی امنیت ملی از دیگر مطالبی است که در پرونده ای با عنوان ” برجام در آستانه اجرا” انتشار یافته است. ناگفته‌های چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب نخست وزیر با عنوان ” نفر صدم ” که مروری بر حوادث اواخر شهریور ۱۳۶۴ است نیز از جمله مطالب خواندنی شماره جدید این نشریه است.

 

نشریه رمز عبور 14 همچنین صفحات ویژه ای را نیز به هفته دفاع مقدس اختصاص داده که در آن با امیر دریادار سیاری، سردار غلامرضا جلالی، سردار اسماعیل کوثری، سردار حسین علایی، سردار امین شریعتی، سردار حسن رستگارپناه و … به گفت و گو پرداخته است.

 

دو گفت و گوی منتشر نشده با حجت الاسلام و المسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی درباره دفاع مقدس با عنوان ” امام فرماندهی کل قوا بودند اما در جنگ دخالتی نداشتند” و “امام مجمع عقلا را سر جایش نشاند” از دیگر مطالبی است که برای نخستین بار در این نشریه منتشر شده.

سیاسیون علیه ناگفته‌های سردار، راهبردهای فرهنگی در گفت و گو با دکتر محمد هادی همایون، جدال واقع گرایی و ساده لوحی و … از دیگر مطالب منتشر شده در نشریه رمز عبور 14 است. گفتنی است که سی دی “مشروح نقد برجام” که ضمیمه رایگان این نشریه است، در ۱۲ سرفصل، فیلم کامل حضور دکتر سعید جلیلی در کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی را شامل می‌شود.

 

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است. علاوه بر فروش در کیوسک‌های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان‌ها، این نشریه به سایت نشریه رمز عبور ramzeobour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.

منیع: رجانیوز

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات