دسته‌ها
اخبار

شماره جدید نشریه همشهری آیه ؛ اردیبهشت ماه

11176009_1020501671312728_1880788979_n (1)

در این شماره که از ابتدای اردبیهشت روی کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفته، به مناسبت سیزدهم رجب گفت‌وگوی مفصلی با یکی از مستبصرین شناخته شده جهان اسلام، دکتر تیجانی سماوی صورت گرفته است.

صاحب کتاب معروف «آنگاه هدایت شدم» در این گفت‌وگو از فعالیت‌های خود برای تبلیغ تشیع در جهان سخن گفته و تاکید کرده است که مسلمانان دنیا باید امروز بر مدار وحدت حرکت کنند و مباحث علمی را با اختلاف افکنی همراه نسازند. تیجانی خاطرات خواندنی خودش را هم برای همشهری آیه نقل کرده است.

پرونده ویژه این شماره همشهری آیه درباره موضوع حفظ قرآن و راهکارهای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای داشتن ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور است. در این پرونده با بسیاری از چهره‌های قرآنی از جمله استاد شهریار پرهیزگار گفت‌وگو صورت گرفته است. پرهیزگار، ضمن گلایه از کم توجهی مسئولان به فعالیت‌های قرآنی هشدار داده که اکنون بیش از ۷۰ درصد مردم نمی‌توانند قرآن را به صورت صحیح روخوانی کنند.

در این شماره همچنین یادنامه‌ای در بزرگداشت شیخ احمد کافی، منبری شناخته شده و موسس مهدیه تهران تولید شده که در آن با فرزند، بستگان و دوستان قدیمی مرحوم کافی گفت‌وگوهایی صورت گرفته و درباره معمای مرگ او نیز نکته‌های خواندنی بسیاری منتشر شده است.

رضا کیانیان بازیگر شناخته شده سینما ایران نیز یکی دیگر از میهمانان این شماره همشهری آیه است که درباره تاثیر سینما در تبلیغ دین سخن گفته و هم صنفانش را منبری‌های جدید و مدرن معرفی کرده است.

در این شماره همشهری آیه همچنین گفت‌وگویی با اسقف اعظم جبل عامل لبنان درباره ارادتش به امیرالمومنین انجام شده. جورج صلیبا در این گفت‌وگو عشق به حضرت علی را صرفا منحصر به شیعیان ندانسته و گفته است: علی امام همه مردم آزادیخواه است.

شماره جدید همشهری آیه را می‌توانید از کیوسک‌های معتبر مطبوعاتی سراسر کشور تهیه کنید.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات