دسته‌ها
رسانه ملی

لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز

لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز
لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز

هر ساله شبکه های تلویزیونی ایران برای ایام نوروز و 15 روز تعطیلی تدارک ویژه دارند . در کنار خانواده بودن فرصت مغتنمی است که شاد باشیم و به گفت و گو  بپردازیم ؛برنامه های شبانگاهی ,فیلم های سینمایی , مسابقه و مستند در لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز دیده می شود در ادامه مطلب همراه بنیانا باشید

نشست خبری معرفی ویژه برنامه‌های نوروزی تلویزیون امروز شنبه 23 اسفند با حضور جمعی از مدیران شبکه های سیما از جمله محمد احسانی مدیر شبکه یک، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه، تقی رستم‌وندی مدیر شبکه چهار، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج، حسین ساری مدیر شبکه آموزش، بهرام محمدی نیا مدیر شبکه قرآن، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند و آبتین مهدی پور مدیر شبکه سلامت در آمفی تئاتر معاونت سیما برگزار شد.

محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما در این نشست گفت: سریال «فوق سری» مجموعه نوروزی شبکه یک سیما انتخاب شده است که ساعت 22 در ایام نوروز به پخش می‌رسد.

وی افزود: برنامه «روزگار مادری» جایگزین برنامه «سینت مثل سریال» شده است که در این برنامه علاوه بر سریال‌ها به موضوع زن و مقام شامخ مادر می‌پردازیم. این برنامه با اجرای امیرحسین مدرس روی آنتن می‌رود.

مدیر شبکه یک سیما گفت: از دیگر برنامه‌های این شبکه شامل «سخنرانی مذهبی»، «حدیث سرو»، «آفتاب شرقی»، «نشان مهربانی»، «نقطه اوج»، «راهیان نور»، «عید شرقی» و پخش مستندهای «رام نشده» و «ایرانگرد» می‌شود.

احسانی گفت: برنامه اینجا آینده ویژه برنامه تحویل سال نو است که از ساعت 20 روز جمعه با اجرای علی ضیاء تا زمان لحظه تحویل سال از شبکه یک سیما پخش می شود.

وی از بازگشت گروه کودک و نوجوان در شبکه یک سیما خبر داد و گفت: از ابتدای سال آینده این گروه در شبکه یک سیما فعال شده، و با بازپخش و برنامه های خاطره انگیز دوران گذشته کار خودش را آغاز می کند  تا بتواند از نیمه سال آینده کار تولید را آغاز کنیم.

مدیر شبکه یک سیما در باره پخش فیلم های سینمایی افزود: این شبکه 21 فیلم سینمایی را در ایام نوروز پخش می کند که شامل فیلم های ایرانی، خارجی و تولیدی شبکه است که براساس مناسبت های مختلف روی آنتن می رود.

جعفری جلوه: عمو پورنگ در «محله گل و بلبل» در نوروز
محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما گفت: این شبکه براساس سیاست‌های جدید خود  با رویکرد اجتماعی کار خود را آغاز کرده است که با توجه به این نوع نگاه برنامه‌های این شبکه را طراحی کردیم.

وی افزود: برای ایام نوروز برنامه «خوبی از خودتونه» با اجرای شهرام شکیبا را از روز پنج‌شنبه پخش می‌کنیم و روز جمعه گروه کودک و نوجوان میزبان مخاطبان و مردم خواهد بود.

جعفری‌جلوه اضافه کرد: ویژه برنامه تحویل سال نو «بهار در خانه» از زمان اذان مغرب تا اذان صبح ادامه دارد و با محوریت خانه و خانواده و مقام زن روی آنتن می‌رود. براسا س شعار«اقتصاد و فرهنگ» شعار برنامه را «خانواده مولد» قرار دادیم و طیف وسیعی از ایثارگران، همسران، ورزشکاران، و هنرمندان در این برنامه حضور دارد.

مدیر شبکه دو سیما گفت: مجموعه «کلاه قرمزی» ویژه نوروز برای پخش در این در حال تولید است. که برنامه «محله گل و بلبل» با اجرای عموپورنگ از دیگر برنامه های نوروز این شبکه است.

جعفری جلوه در حصوص مجموعه کلاه قرمزی گفت: این برنامه متکی به مجموعه عروسک هایی است که در سال های آینده به آن اضافه شده است و قرار است که بنا بر نیاز بر تعدد عروسک ها اضافه شود تا عروسک های گذشته ظهور و بروز بیشتر داشته باشد.

وی تصریح کرد: شبکه دو در ارائه آثار خوب و برجسته وسینمای ایران و جهان در دو نوبت صبح و عصر مجموعه ای از فیلم های سینامیی انیمیشن و کودک و نوجوان را پخش می کند.
جعفری جلوه در خصوص برنامه های ایام فاطمیه توضیح داد: برنامه آیینه و خاک  با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و کوی محبت و … از دیگر برنامه های ایام فاطمیه شبکه دو محسوب می شود.

میرحسینی: پخش «در حاشیه» مهران مدیری تا ماه رمضان سال آینده
غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه سه سیما گفت: ما از هفته قبل با پخش ویژه برنامه گلخانه به استقبال نوروز رفته ایم و از این هفته با پخش برنامه های جدید، کار خود را پررنگ تر می کنیم.

وی افزود: 19 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده که از سه شنبه 26 اسفند پخش فیلم های سنیمایی را آغاز می کنیم.

مدیر شبکه سه سیما در خصوص سریال های نوروز این شبکه توضیح داد: سریال شش قسمتی کوچه های خواب به کارگردانی سیدمجید موسویان از 29 اسفند پخش خود را شروع می کند. سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری از ششم فروردین روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد که تا پیش از ایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

میرحسینی افزود: ویژه برنامه بهار نارنج با اجرای احسان علیخانی از ساعت 19 آغاز و تا سه بامداد و پس از سال تحویل نیز ادامه دارد.

وی گفت: برنامه های آقای گزارش گر به نام طلا، مهر بانو،‌ مدار 135 درجه، آب و آینه، یادگاری، با من بخوان، چراغ خانه، سمت خدا، مصباح، سینما پشت پرده، در حاشیه، از دیگر برنامه های این شبکه در ایام نوروز است.

مدیر شبکه سه گفت: برنامه مهر بانو در 15 قسمت 50 دقیقه ای و با اجرای بانوان و هنرمندان ایرانی و با محوریت زن ایرانی روی آنتن می رود که در یکی از قسمت های آن نرگس آبیار فیلمساز ارزشی و مستند ساز مهمان این برنامه است.

زین‌العابدین: «فرش بهشت» ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه پنج شد
مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه پنج گفت: این شبکه براساس تعریف جدیدش که از استانی به شبکه سراسری تغییر پیدا کرده است از 20 اسفند ماه با برنامه جنگ بهاری شو و اجرای بهمن هاشمی و برنامه مثلث با اجرای امیراحمدی به استقبال نوروز رفته ایم.

وی افزود: پخش فیلم های لاک پشت های نینجا، شب در موزه 3 و پسر حوا، دختر آدم از دیگر برنامه های بیش از سال تحویل شبکه است. 18 فیلم سینمایی در باکس اصلی و 15 فیلم کودک در باکس تماشاخانه قرار دادیم.

مدیر شبکه پنج گفت: سریال سر به راه، هر شب ساعت 20:15 از این شبکه پخش می شود. برنامه بچه های دیروز، بچه های امروز با اجرای گیتی خامنه از دیگر برنامه های شبکه است.

زین‌العابدین گفت: برنامه های رنگین کمان،‌ مستند 5،‌اقتصاد ایران، مجله اقتصادی نسیم، پنجره، ساعت 25،‌ تا نیایش از دیگر برنامه شبکه پنج در ایام نوروز است.

وی در خصوص ویژه برنامه های تحویل سال نو گفت: فرش بهشت به تهیه کنندگی محمد قنبری،‌ ویژه برنامه تحویل سال نو است که در حال گفت وگو با مجریان مختلفی هستیم که محمد سلوکی یکی از این مجریان است.

محمدی‌نیا: پخش «محمد(ص)» مجیدی از شبکه قرآن
بهرام محمدی‌نیا مدیر شبکه قرآن و رئیس شورای معارف اسلامی سیما در مورد برنامه های نوروزی این شبکه گفت:گفت‌وگو با خانواده شهید هادی باغبانی شهید مدافع حرم و گفت‌وگو با دختر شهید تهرانی مقدم که از حافظان قرآن است از ویژه برنامه های‌ این شبکه است.

وی افزود: در ادامه برنامه بخش ی از فیلم «محمد(ص)» مید مجیدی را همراه با گفت‌وگو با مجیدی پخش می‌کنیم.

(+)

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه دو؛ از خسته نباشید تا ۵۰ قدم آخر

در نوروز 94 فیلم‌های «زیر یک سقف»، «بچه نشو»، «نبوغ شگفت انگیز»، «50 قدم آخر»، «ستاره شرق»، «فرمول درمان»، «جزیره دایناسور»، «خسته نباشید»، نود دقیقه زندگی»، «جهیزیه پر ماجرا»، «قلب فرا می‌خواند»، «تام سایر»، «لبخند ماهی‌ها»، «علفزار» و «شور نوجوانی» از 29 اسفند تا 14 فروردین 94 از ساعت 18 روی آنتن شبکه دو می‌روند.

فیلم تلویزیونی «زیر یک سقف» به تهیه‎کنندگی انوش جعفریان برای پخش در ایام نوروز از شبکه دو آماده شده، این تله که 29 اسفند روی آنتن می‌رود، نگاه متفاوتی را به روابط انسانی دارد و سعی می‌کند اهمیت گذشت و تفاهم را در خانواده‌های ایرانی به تصویر بکشد.

فیلم تلویزیونی «بچه نشو» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و محصول سیما فیلم نیز 1 فروردین 94 از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

فیلمنامه «بچه نشو» به قلم محمد درویشعلی‌پور درباره یک خانواده متوسط است که دارای یک فرزند زیاده خواه هستند اما یک روز صبح…

در این فیلم به سبک زندگی ایرانی و همچنین نقد تک فرزندی به دنبال توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تعدد فرزندان پرداخته می‌شود.

فیلم سینمایی «نبوغ شگفت انگیز» هم که به طور مشترک توسط کشورهای فرانسه، استرالیا و کانادا در ژانر کودک تولید شده، درباره نوجوانی به نام توماس است که علاقه بسیار به مباحث علمی دارد و تمام وقتش را به اکتشافات علمی می‌گذراند؛ او تصمیم به ساخت ماشینی با حرکت دائم و بی‌وقفه می‌گیرد؛ این فیلم 2 اسفند از شبکه دو پخش می‌شود.

«50 قدم آخر» فیلم سینمایی به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که 3 فروردین پخش می‌شود.

این اثر سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر 4 را نمایش می‌دهد شخصی که برای شناسایی به یک منطقه می‌ن‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و…

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» به تهیه کنندگی علی لدنی 4 فروردین از روی آنتن شبکه دو می‌رود، این تله داستان زندگی فضل ابن شاذان از یاران امام رضا (ع) است و به کارگردانی علی غفاری تولید شده است.

فیلم سینمایی «فرمول درمان» سال 2014 تولید شده و درباره زن جوانی است که در کودکی پدرش را به دلیل سرطان روده از دست داده و تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا به آزمایشگاه دولتی یک داروسازی راه یابد.. این فیلم 5 فروردین از ساعت 18 روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «جزیره دایناسور» نیز 6 فروردین برای نوجوانان روی آنتن می‌رود، این فیلم به زندگی لوکاس پسر نوجوانی پرداخته که روزی از میان لوازم اضافی پدرش که مدتهاست به آن توجهی ندارد یک تکه کریستال پیدا کرده و به زمان دیگری سفر می‌کند..

فیلم تحسین شده «خسته نباشید!» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی هم نوروز 94 از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

سیدرضا می‌رکریمی فیلم سینمایی «خسته نباشید!» را تولید کرده و این فیلم که تندیس بهترین فیلم اول و بهترین کارگردان اول را از جشن خانه سینما دریافت کرده، 7 فروردین پخش می‌شود، این اثر روایت زندگی زوجی است که به ایران می‌آیند اما اختلافاتی دارند و…

فیلم «نود دقیقه زندگی» نیز محصول سال 2014 است که 8 فروردین از شبکه دو روی آنتن می‌رود، این اثر درباره مردی عصبی و بداخلاق است که در پی مشکلی به دکتر خود مراجعه می‌­کند و آنجا در می‌ابد که 90 دقیقه بیشتر به پایان عمرش باقی نیست..

فیلم تلویزیونی «جهیزیه پرماجرا» به تهیه کنندگی مشترک مسعود عسگری و محمد شیخعلی 9 فروردین از شبکه دو روی آنتن می‌رود، این فیلم مضمون اجتماعی دارد و تلاش می‌کند به خوبی همدلی و صداقت نوجوانان را به تصویر بکشد.

«جهیزیه پرماجرا» در گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو تولید شده درباره چند نوجوان است که برای تهیه جهیزیه خواهر یکی از بچه‌ها که دچار مشکل مالی است، دست به کار می‌شوند و می‌خواهند با تصورات نوجوانانه‌شان به آن‌ها کمک کنند.

فیلم سینمایی «قلب فرا می‌خواند» هم 10 فروردین پخش خواهد شد، این اثر درباره دختر جوانی است که دفترچه خاطراتی را در کتابخانه قدیمی خانه‌شان پیدا می‌کند، او با شوق بسیار به مطالعه این کتاب می‌پردازد و خاطرات زنی را می‌خواند که در دوران جوانی به روستایی دور افتاده رفته در آنجا به معلمی می‌پردازد….

«تام سایر و هاکل بریفین» که سال 2014 تولید شده نیز از دیگر آثاری است که 11 فروردین از شبکه دو پخش خواهد شد.

«تام سایر و هاکل بریفین» ماجرای دو نوجوان است که شبی را به طور اتفاقی در قبرستان سپری می‌کنند، آن‌ها شاهد صحنه‌ای می‌شوند که طی آن عده‌ای پیرمردی را به قتل رسانده و فردای آن روز با صحنه سازی، قاتل را فرد دیگری جلوه می‌دهند..

از دیگر آثار تولید شده برای نوروز شبکه دو می‌توان به «لبخند ماهی‌ها» اشاره کرد، این فیلم تلویزیونی به کارگردانی سعید بصیری و تهیه‌کنندگی محسن دانشور 12 فروردین پخش می‌شود و زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی‌اش دستخوش تغییرات شدید اجتماعی می‌شود..

محمد علی طالبی، کارگردان فیلم خاطره انگیز «گل پامچال» نیز 13 فروردین فیلم تلویزیونی «علفزار» را روی آنتن شبکه دو می‌برد، طالبی با ساخت این فیلم تلویزیونی برنده فیل طلای بهترین فیلم از فستیوال کودکان هند شده، این اثر در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است.

«علفزار» درباره زمان کوچ ایل بختیاری است و در آن پدر نوجوانی به نام علی به علت دعوا با دایی خود و کمر دردی که دارد، نمی‌تواند گله‌شان را به ییلاق برساند. در نتیجه علی تصمیم می‌گیرد که به جای پدر با گله همراه شود. او به اتفاق کبعلی پیر ایل و چوپان جوانی به نام صادق گله‌هایشان را به سمت ییلاق حرکت می‌دهد. از سوی دیگر، خانواده علی که با وانت عازم ییلاق شده‌اند در مسیر جاده با مشکلاتی روبه رو می‌شوند و…

فیلم «شور نوجوانی» محصول 2013 کاناداست، این فیلم که 14 فروردین روی آنتن می‌رود، درونمایه‌ای طنز دارد درباره تیم هاکی نوجوانان دو گروه فقیر و غنی است. این دو گروه قرار است در مسابقه‌ای حساس روبروی یکدیگر قرار گیرند. تیم بازیکنان ثروتمند؛ فرزندانِ روسای شرکتی هستند که فرزندِ کارمندانِ ضعیفِ آن، تیم مقابل را تشکیل داده‌اند….

بازپخش این فیلم‌ها ساعت 24‌‌ همان روز خواهد بود.

(+)

جدول پخش برنامه های نوروزی تلویزیون اعلام شد + جدول

امروز صبح نشست اعلام برنامه‌های نوروزی تلویزیون برگزار شد. در این نشست که مدیران شبکه‌های تلویزیونی مختلف حضور داشتند، جدول پخش برنامه‌های نوروزی تلویزیون توزیع شد.

بخشی از برنامه‌های تلویزیون به این ترتیب پخش خواهند شد.

 

لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز
لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز
لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز
لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز

 

لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز
لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز
لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز
لیست کامل برنامه های تلویزیون در نوروز

فیلم سینمایی «چ» نوروز از شبکه افق پخش می‌شود

نوروز سال گذشته فیلم سینمایی «چ» در سینماهای سراسر کشور به روی پرده رفت و پس از یک دوره یک‌ساله اکران و حضور موفق در شبکه نمایش خانگی، نوروز 94 فیلم «چ» در شبکه افق سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «چ» دوشنبه سوم عید نوروز 94 ساعت 18 عصر برای پخش اول شبکه افق پخش می شود.

«چ» فیلمی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و محصول سال 1392 است؛ این فیلم داستان دو روز از زندگی مصطفی چمران را در پاوه به تصویر می‌کشد.

فیلم «چ» دارای 520 پلان است و در مقایسه با فیلم‌های دیگر ژانر سینمای جنگی ایرانی، دارای جلوه‌های ویژه و صحنه آرایی‌های نظامی کم‌نظیری است. فیلمبرداری این فیلم 5 ماه، صداگذاری 6 ماه و مونتاژ 4 ماه و همگی به صورت بی‌وقفه انجام شد. همچنین عملیات خلاقه ویژوال افکت 16 ماه به صورت همزمان با دیگر کارهای فیلمسازی به طول انجامید.


آسمان من
آسمان من

سریال آسمان من آهنج سریال نوروزی شبکه افق شد

سریال «آسمان من» محمدرضا آهنج برای پخش در ایام نوروز قطعی شده و قرار است که از ساعت 16:30 دقیقه روز یکشنبه 2 فروردین ماه روی آنتن شبکه «افق» برود.

تصویربرداری این سریال در شهرهای ارومیه، بندرعباس، خوزستان، بوشهر، اصفهان و کشورهای هلند، فرانسه و اکراین انجام شده است.

در خلاصه داستان «آسمان من» آمده است که: تو امنیت پرواز یه اصل ثابت هست، حفاظت از هواپیما… اما بی نهایت، بی‌نهایت اتفاق وجود داره که ممکنه همه شون فقط یه بار بیفته. فقط یه بار… اون بالا تو آسمون، یا اینجا روی زمین، فقط یک بار فرصت هست برای انجام درست ترین کار… فقط یک بار…

دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی،  افشین زی نوری، امیرعباس محسنی، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری، سیروس کهوری نژاد، رامسین کبریتی، امیرکاوه آهنین جان، امیرمحمد زند، رحمان باقریان، فرهاد جم، اصغر نقی زاده، آتش تقی پور، زهره صفوی، احمد کاوری و … از جمله بازیگران این سریال هستند.

تصویربرداری سریال «آسمان من» که در سکوت خبری آغاز شده بود در تاریخ ششم خرداد ماه مصادف با بعثت پیامبر اکرم (ص) تمام شد و پس از آن مراحل فنی آن آغاز شد و در حال انجام است.

سریال «آسمان من» که در 30 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است قرار است که از شبکه «افق» پخش می‌شود.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات