دسته‌ها
کتاب الکترونیک

نشریه افسران 22 ؛بررسی فرهنگ اسلامی در نگاه دولت اعتدال

نشریه افسران 22
نشریه افسران 22

[box type=”note” align=”” class=”” width=””]بسم الله الرحمن الرحیم

« آنچه ما امروز در زبان مستکبرین و مخالفین نظام اسلامی و مشخّصاً جمهوری اسلامی مشاهده میکنیم که با «تغییر رفتار» از آن یاد میکنند – گاهی میگویند ما تغییر نظام را نمیخواهیم، تغییر رفتار را میخواهیم – [همین است]. تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ تفاوتی ندارد؛ درست همان است؛ یعنی تغییر آن سیرت اسلامی؛ این معنای تغییر رفتار است.»

بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری 1393/12/21[/box]

انتشار نشریه افسران 22 همراه با کمی تاخیر بود اما آنچه به عنوان محصول فکری کاربران افسران در دسترس عمومی قرار گرفت آنقدر خوب هست که این تاخیر را در نظر نگیریم در ادامه مطلب علاوه بر معرفی بخش هایی از نشریه افسران 22 لینک دانلود این نشریه را برای شما مهیا کرده ایم همراه بنیانا باشید .

کلام امام و رهبری جزئی همیشگی از نشریه افسران است که از اولین شماره تا کنون منتشر می شود. سرمقاله سردبیر نشریه از اصلی ترین دغدغه سال 93 می گوید و فرهنگ را در کلام مسئولین ایرانی بررسی می کند .

مقاله آقای سبحان شهیدی درباره مستند وارونه ی انقلاب 57 و در ادامه تحلیل آقای محمدی از مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 را می خوانید . با توجه با اینکه نشریه بیست و دوم افسران مربوط به تولیدات شبکه افسران در بهمن ماه است بخش قابل توجهی از نشریه همچون بخش نگارستان به ایام الله دهه فجر اختصاص دارد.

 مقاله استاد متین امامی با عنوان نقطه آغاز تحلیل جالبی است بر پیامی که امام خامنه ای برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی ارسال کردند. حصر خانگی اثر برگزیده مسابقه طنز رفع حصر از آقای عیوضی در صفحه 22 نشریه می خوانیم.دختر حاج عباس داستانی از آقای مجمد ملکی عزیز در صفحه 27 نشریه افسران می خوانیم .

مصاحبه این شماره با اقای @mehdymg انجام شده است . ایشان درباره شبکه افسران و کاربران عضو شبکه و نوع فعالیت های فرهنگی صورت گرفته صحبت داشته اند که خواندشان حتما برایتان جذاب است .

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]دانلود نشریه افسران نسخه کیفیت عالی (حجم 35مگابایت,مناسب چاپ)

دانلود نشریه افسران نسخه کم حجم (10مگابایت)

دانلود نسخه نرم افزاری شماره 22 نشریه افسران (شش مگابایت)[/box]

از این نشریه خوشتون اومد ؟ پس اون رو برای دوستاتون در شبکه های اجتماعی ارسال کنید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات