دسته‌ها
امر به معروف و نهی از منکر معرفی

نرم افزار واجب فراموش شده +بررسی و دانلود

نرم افزار واجب فراموش شده

نرم افزار واجب فراموش شده

به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(علیه السلام) از نرم افزار اندروید واجب فراموش شده رونمایی شده بود. نسخه جدید برنامه با ظاهری بسیار متفاوت و کارایی بالاتر را هم اکنون از بازار دریافت کنید.در ادامه مطلب برای معرفی این برنامک اندرویدی همراه بنیانا باشید

امام علی علیه‌السلام: «و ما اعمال البر کلها و الجهاد فی سبیل‌الله عندالامر بالمعروف و النهی عن المنکر الا کنفثه فی بحر لجی»: تمام کارهای نیک و حتی جهاد در راه خدا، در مقابل امر به معروف و نهی از منکر به اندازه‌ی آب دهانی در مقابل دریایی پهناور بیش نیست!»

نرم افزار واجب فراموش شده
نرم افزار واجب فراموش شده

برنامه ی حاضر برنامه ای است برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر.
با این هدف و ایده که بیایم خاطرات خودمون رو تو این زمین به دیگران به اشتراک بزاریم تا از تجربه همدیگه استفاده کنیم و کسایی که تا حالا این کار رو انجام ندادن یاد بگیرن و انجام بدن.
به امید ظهور حضرت ولی عصر که با ظهورشون تمام خوبی ها رواج پیدا کنه که احتیاج به هیچ امر به معروف و نهی از منکری نشه.

نرم افزار اندرویدی واجب فراموش شده با حجم 2 مگابایت از کافه بازار قابل دانلود است . این نرم افزار بخش های مختلفی دارد از جمله : خاطرات و تجربیات مردم , آیات و روایات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر , آخرین اخبار مربوط به حوزه امر به معروف و حجاب و حیا , کتاب واجب فراموش شده (ویرایش دوم ) در نه فصل , بخش چند رسانه ای شامل فیلم پویانمایی و موزیک های سایت جنبش حیا .

نرم افزار واجب فراموش شده
نرم افزار واجب فراموش شده

در این برنامه علاوه بر مطالعه تجربیات و خاطرات می توانید برای دستیابی آسان تر در آینده آن خاطره را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید. هم چنین با استفاده از قابلیت اشتارک گذاری می‌توانید آن داستان در شبکه های موبایلی که روی موبایلتون نصب دارید منتشرکنید و یا لینک آن خاطره را برای دیگران پیامک کنید این امر باعث ترویج امر به معروف خواهد شد ان شاالله. هم چنین شما می توانید نظرات خود را پیرامون هر مطلب نیز ارسال کنید

تغییرات نسخه 2.3.6
بهبود ظاهر برنامه
تغییرات اساسی در ساختار برنامه
سریعتر شدن برنامه
با پنج ستاره و نظر ما را حمایت کنید
======================
بروز رسانی های نسخه دو
بهبود چشم گیر ظاهر برنامه
انلاین شدن و دریافت خاطرات جدید
ثبت نظر بر روی خاطرات
ویرایش دوم کتاب

دانلود نرم افزار واجب فراموش شده

هم چنین می‌توانید با جستجوی عبارت واجب فراموش شده در کافه بازار این برنامه را دانلود و نصب کنید

badge-g

تجربیات خود درباره این برنامه رو برای آگاهی بیشتر مردم در بخش نظرات همین نوشته برامون بنویسید 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات