دسته‌ها
گزارش

دومین دورهم آیی من حجاب را دوست دارم برگزار شد

 دومین دورهم آیی من حجاب را دوست دارم در سرای زندگی بهشتی برگزار شد. طبق برنامه های گروه مردمی «من حجاب را دوست دارم»، مراسم دورهم‌آیی هر ماه با حضور موسسین گروه، کارشناسان فرهنگی-مذهبی و شرکت عموم مردم تشکیل می شود.

در ادامه این گزارش همراه بنیانا باشید

دومین دورهم آیی من حجاب را دوست دارم
دومین دورهم آیی من حجاب را دوست دارم

در دومین دورهم‌آیی «من حجاب را دوست دارم» که در سرای فروش محصولات فرهنگی زندگی بهشتی برگزار شد، حجة الاسلام والمسلمین خداجویان از آثار نقش های فردی و گروهی در دوران ظهور حضرت ولی عصر(عج) گفت و نقش گروه « من حجاب را دوست دارم » را نقشی موثر در امر به معروف دانستن که تمام مردم می توانند در آن شریک شوند.

همچنین حسن حبیب زاده از موسسین و طراحان این گروه، گفت: نباید حل تمام جنبه های مسئله ی حجاب در جامعه را از این گروه توقع داشت.

دومین دورهم آیی من حجاب را دوست دارم
دومین دورهم آیی من حجاب را دوست دارم

وی افزود: بهتر است این گروه مردمی تنها در جهت اهداف و رسالت خود پیش برود و امید است گروه های دیگر نیز در این زمینه به میدان بیایند و به جنبه های دیگر این مسئله بپردازند. نیز بر شعار گروه یعنی: «حجاب، بندگی در پیشگاه خالق و مهربانی با خلق» تاکید نمودند.


 

خلاصه صحبت‌ها در دومین دورهم آیی من حجاب را دوست دارم :


شعار من حجاب را دوست دارم، یعنی دلم به درد آمده ازینکه در جامعه سنگ راه تکامل همدیگریم…یعنی می‌خواهم من اینطور نباشم، من مانع سعادت دیگران نباشم…یعنی باید قدر دانست این پارچهٔ پر معنایی را که روی سر دختران این سرزمین است
همانطور که بی حجابی آرام و بی صدا خزید توی زندگی تک تک ما، باید شعار دوست داشتن حجاب هم بیصدا در ذهن همه جا باز کند، بدون اصطکاک، بدون تزلزل
پس، با من حجاب را دوست دارم، نسبت به آرامش جامعه اعلام موضع می‌کنیم، قربه الی الله


 

دومین دورهم آیی من حجاب را دوست دارم

در این جلسه پس از پرسش و پاسخ و شنیدن پیشنهادات حضار، به برندگان بهترین عکس، بهترین متن و اعضای فعال در فضای مجازی هدایایی اهدا شد.

زمان مراسم بعدی از طریق صفحه ی « من حجاب را دوست دارم » در شبکه های اجتماعی اعلام خواهد شد.

برای آشنایی با گروه من حجاب را دوست دارم به سایت این گروه یا صفحه گروه در اینستاگرام instagram.com/manhejabradoostdaram  بروید 

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات