دسته‌ها
اخبار

نشریه پنجره 227 ؛ عدالت در مسیر تحول

هفته نامه پنجره 227، در پرونده ای ویژه به بررسی یکی از مهم ترین اتفاقات هفته‌ی اخیر یعنی اعلام حکم یکی از مسئولان دولت سابق پرداخته است.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید

تصویر جلد شماره 227 این نشریه مرتبط با همین موضوع است و با عنوان عدالت در مسیر تحول بر روی دکه های روزنامه فروشی آمده است.سرویس سیاسی پنجره این موضوع را زیر ذره بین برده است ابتدا به سابقه برخورد با مفسدین اقتصادی و افشاگری در مقابل آنان از سوی نشریه پنجره اشاره کرده است.در ادامه مروری کوتاه بر فعالیت‎‎های توکلی، نادران و زاکانی حول این موضوع و نیز نگاهی به پرونده بزرگ‎ترین اختلاس بیمه‎ای کشور داشته است.

تصویر جلد نشریه پنجره 227 :

نشریه-پنجره-227

مصاحبه با الیاس نادران بخش پایانی سرویس سیاسی این شماره پنجره را تشکیل می‌دهد. نادران در این مصاحبه به سیر برخورد با معاون دولت سابق و چرایی انتخاب وی به عنوان رئیس دیوان محاسبات در مجلس هفتم پرداخته است.

اما مهم‌ترین موضوع مورد بررسی سرویس بین الملل پنجره مرگ ملک عبدالله و تغییر تحولات پیش آمده ناشی از این اتفاقات است. میراث مرگ پادشاه سعودی عنوان یادداشتی است که تحولات زمان عبدالله و میراث آن برای پادشاه جدید را بررسی می‌کند.

چشم انداز عربستان پس از مرگ ملک عبدالله نیز عنوان گفت‌و‌گوی پنجره با محمد کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی است.

هم چنین علیرضا کوهکن در مصاحبه‌ای در همین زمینه تبعات انتقال قدرت در عربستان را مورد بررسی قرار داده است. نگاهی بر آخرین تحولات یمن در گفت‎وگو با حسن رویوران، پیامد‎های پیروزی چپ گرایان یونان بر اتحادیه اروپا و همچنان استراتژی جهزوا ملاجئکم… از دیگر مطالب سرویس بین الملل این شماره پنجره است.

سرویس هنر این هفته به بررسی مهم‌ترین رویداد هنری بهمن ماه یعنی جشنواره فجر پرداخته است. عناوین فیلم‌های مختلف جشنواره، روایت عضو هیئت انتخاب از متن و حاشیه بررسی فیلم‎‎های جشنواره سی ‎و سوم و بررسی ویژه فیلم محمد (ص) اثر مجید مجیدی از موضوعات مورد بررسی این سرویس است.

هم چنین سیدسعید هاشم‎زاده در مطلبی تلاش کرده است تا پاسخ دهد که آیا جشنواره فجر را می‌توان آینه تمام‎نمای سینمای ایران دانست یا خیر؟

بخش ویژه این شماره پنجره اما بیست و یکمین کتاب ضمیمه آن است که توسط حجت الاسلام سوزنچی نگاشته شده و در آن تلاش شده است که به شبهات اخیر پیرامون حجاب در عصر پیامبر پاسخ دهد.

هم چنین پنجره پلاس ضمیمه رایگان و هفتگی پنجره نیز این هفته گفت‌و‌گوی ویژه خود را به سید علی شجاعی فرزند نویسنده شهیر، سید مهدی شجاعی اختصاص داده است.

غزل ناتمام سیا برای ایران، جهانی شدن اسلام هراسی، من سیا هستم، لیبی را فراموش نکنیم! و برنامه روس‌ها برای تسلط بر قطب شمال عناوین باشگاه ترجمه و حاشیه‌ای بر نامه رهبری به جوانان غربی (دکتر محمد فنایی اشکوری)، روش‎‌شناسی علوم اجتماعی و مسئله فرد و جامعه (عبدالحسین خسروپناه) و مرجع حل اختلاف ‎نظر‎های سیاسی و اجتماعی کیست؟ (سیدمحمد روحانی) نیز عناوین باشگاه اهل قلم پنجره را تشکیل می‌دهند.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات