دسته‌ها
اخبار

شماره کارت واریز کمک‌های مردمی برای سریال «حضرت موسی(ع)»

شماره کارت سریال حضرت موسی برای واریز کمک‌های مردمی

فرج‌الله سلحشور در استقبال به کمک‌های مردمی و حضور مردم در مشارکت ساخت سریال «حضرت موسی(ع)» شماره کارت اعلام کرد

فرج‌الله سلحشور کارگردان ارزشی سینما و تلویزیون از حدود چهار سال پیش و پس از ساخت سریال «یوسف پیامبر(ع)» موضوع قوم بنی‌اسرائیل و داستان زندگی حضرت موسی(ع) را در دستور کار خود قرار داده است.

فرج‌الله سلحشور شماره کارت سریال حضرت موسی

این سریال در وهله اول قرار بود که با همکاری معاونت سیمای سازمان صداوسیما به تولید برسد که پس از نگارش فیلمنامه 72 قسمتی آن و برآورد هزینه، سازمان صداوسیما و نهادهای مرتبطی از جمله مجلس شورای اسلامی نتوانستند از عهده هزینه ساخت این سریال برآیند و فرج الله سلحشور به ناچار به مردم روی آورد و از آنها درخواست کرد تا هزینه ساخت این سریال در حد توان  و به صورت خودجوش تامین شود تا بتواند ساخت این سریال را به نتیجه برساند.

سلحشور پس از اعلام شماره حساب بنام موسسه فرهنگی و هنری تبیان، استقبال مردمی از این حرکت را بسیار خوب و رضایت بخش اعلام کرد و گفت: مخاطبان برای سهولت در واریز خواستار اعلام شماره کارت جهت واریز مبالغ خود به این حرکت مردمی شده‌اند که در این راستا موسسه فرهنگی هنری تبیان شماره کارت سریال حضرت موسی  6037991899516383 را برای واریز مبلغ اختیاری مردم و علاقمندان به این سریال در نظر گرفته است.

سلحشور پیش از این اعلام کرده بود که پس از بررسی‌های زیاد به این نتیجه رسیدیم که سریال حضرت موسی(ع) را نمی‌توان با بودجه تلویزیون و وزارت ارشاد تولید کرد و در این راستا از مردم کمک می‌خواهیم که اگر بنده را لایق می دانند که اثری در حد یوسف(ع) یا بهتر از آن تولید شود که در جهت مبارزه با صهیونیسم و ترویج اسلام و حرکت فرهنگی و انقلابی باشد ما را در ساخت این سریال یاری کنند.

کارگردان «حضرت موسی(ع)» گفته بود: مردم جامعه می‌توانند برای حمایت از کمک به ساخت و تولید حضرت موسی(ع) مبالغ خود را به شماره حساب 108340390001 بانک ملی شعبه ولایت به نام موسسه فرهنگی و هنری تبیان واریز کنند.

منبع: تسنیم

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات