دسته‌ها
اخبار مضرات ماهواره

فرخنده‌طینت : طنز جدید شبکه سه، نقد شبکه‌های ماهواره‌ای است

تهیه‌کننده «سیگنال موجود است» گفت: مراحل تصویربرداری «سیگنال موجود است» تا اواخر شهریورماه به پایان می‌رسد و برای پاییز آماده پخش می‌شود 

سیگنال موجود است

مسعود فرخنده طینت تهیه کننده سریال «سیگنال موجود است» گفت : درباره ویژگی‌های کیفی این مجموعه گفت: این سریال فضای جالب و طنازانه‌ای دارد. قرار نیست بیننده حرف‌های سنگینی بشنود یا انتظار مفاهیم و محتوای عجیبی از کار داشته باشد اما در فضاهایی محدود و با ساخت و سازهایی که در لوکیشن‌ها داشتیم، تلاش کردیم تا جذابیت کار حفظ شود.

 اگرچه این سریال نقدی هم بر شبکه‌های ماهواره‌ای دارد، اما به هیچ وجه از تقلید و شبیه سازی استفاده نکرده‌ایم. بلکه ماجرا درباره یک جوان ایرانی است که می‌خواهد خواننده شود.

بنابراین به کشوری خارجی عزیمت می‌کند تا به هدف خود برسد. در جریان این سفر این نقد هم صورت می‌گیرد و متوجه می‌شویم مسئولان و کارکنان آن دسته از شبکه‌های ماهواره‌ای که محتوای سبک و نامناسبی دارند، هم از بنیان‌های فکری و اخلاقی خوبی بهره نمی‌برند. در بسیاری از این رسانه‌ها شاهد هستیم که فامیل بازی و پارتی بازی‌هایی صورت می‌گیرد و قواعد درستی بر رفتار‌ها حاکم نیست.

تمام حرف ما در این پروژه هم همین است و اگر بتوانیم این مفهوم را در یک بسته بندی مناسب به مخاطبان عرضه کنیم به هدفمان رسیده‌ایم.

این تهیه کننده در پایان پیش بینی کرد: مراحل تصویربرداری «سیگنال موجود است» تا اواخر شهریورماه به پایان می‌رسد و برای پاییز آماده پخش می‌شود.

سیامک انصاری، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی، امید روحانی و… گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند. 

داستان این سریال درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد اما در هیچ کدام از سبک‌های موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی‌کند. بنابراین به تشویق دو تن از دوستان خود تصمیم می‌گیرد که برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند.

سریال «سیگنال موجود است» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست و در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات