دسته‌ها
معرفی

روخوان ,آموزش روخوانی قرآن کریم به‌صورت آنلاین


روخوان چیست؟  روخوان یک ابزار آنلاین که مردم می توانند با وارد کردن یا انتخاب یک ایه از قران کریم قوانین تجوید را برای ان ایه بصورت رنگی مشاهد نمایند (ترجیحا از منوی کشویی سوره و شماره آیه را انتخاب کنید) و شما با استفاده از صوت و راهنمایی که مهیا شده طرز صحیح تلفظ کلمات و آیات قران مجید را یاد می گیرید.

ورود به سایت روخوان
سایت روخوان به تازگی اغز به کار کرده است و مدت کوتاهیی از فعالیت ان میگذرد و این سایت یک نسخه آزمایشی از سایت اصلی است با اینحال سایت روخوان یک ابزار برجسته اموزشی است در ادامه با مجله بنیانا همراه باشید.

روخوان (1)

راهنمای سایت روخوان

برای دسترسی به راهنمای استفاده از سایت روخوان کافیست روی دکمه قرمز رنگ راهنما در ستون چپ کلیک کنید .

راهنما مرحله به مرحله راهنمایی از نحوه کار با روخان را به شما نشان می دهد و هربار با کلیک روی گزینه بعدی ادامه راهنمای می بینید اما به طور خلاصه نحوه کار سایت روخوان را می نویسیم .

در کادر اول شما می توانید ایه مورد نظرتون رو بنیوسید ,البته باید اعراب صحیح داشته باشه وگرنه جستجوی روخوان درست عمل نمی کنه .

در بخش بعدی می توانید جداگانه ایه و سوره مد نظرتون را پیدا کنید که راحت تر است در بخش پایین ان نتیجه ی جستجو نمایش داده می شود و شما متن قران رو می بینید . و علاوه بر ان یک علامت در گوشه چپ قرار دارد که با کلیک روی ان صوت ان آیه قران از سایت روخوان برای شما پخش می شود.

هر کلمه از متن یک رنگ دارد که نشان از طرز خواندن ان کلمه است.

 ستون سمت چپ سایت روخوان بخشی دارد به نام اخرین ایات که لیستی از آیاتی که مردم قبل از شما بررسی کرده اند را نمایش می دهد . در همان ستون چپ یک کادر ارسال نظر هم وجود دراد تا بازدیدکنندگان نظراتشون رو به مدیریت منتقل کنند.

از سایت روخوان برای بررسی ایات قران که نیاز دارید بهره ببرید و اون رو به دوستاتون هم معرفی کنید


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
iman
iman
9 سال قبل

ممنون