دسته‌ها
اخبار

22 بهمن سال 1398 در ایران [خلاصه رویدادهای جشن 41 سالگی]

فهرست محتوای این صفحه ⬇️ پنهان کردن

راهپیمایی 22 بهمن سال 1398 در تهران همزمان با سراسر کشور درحالی آغاز شد که خیابان‌های منتهی به میدان آزادی، پیش از آغاز رسمی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مملو از جمعیت شده است.

جشن‌ چهل و یکمین سالروز پیروزی نهضت اسلامی مردم ایران، امسال به علت تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس از جلوه‌های خاصی برخوردار شده است و عمدتا راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر سردار سپهبد قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمده‌اند.

حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه نیز با حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن به سیل خروشان مردم تهران در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیوست.

حضور دبیر و سخنگوی شورای نگهبان در  راهپیمایی  ۲۲  بهمن

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و عباسعلی کدخدایی سخنگوی این شورا نیز با حضور جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن با سیل خروشان مردم مومن و انقلابی تهران همراه شد.

مردم پاسدار انقلاب هستند

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران و در جمع خبرنگاران، گفت:  انقلاب ما متکی به مردم است و خودشان انقلاب را به پیروزی رساندند و تا آخر هم پای آن هستند.

وی تاکید کرد: حضور خیره کننده مردم جای شگفتی ندارد چراکه انقلاب متعلق به آنهاست و مردم خودشان پاسدار انقلاب هستند.

روحانی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قوی در برابر کاخ سفید است

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مسیر راهپیمایی پرشور مردم تهران در ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بهترین پاسخ قوی در برابر کاخ سفید و ستمگران و ندای آزادی ملت بزرگ ایران است.

رئیس جمهور تصریح کرد: امسال بخاطر آنکه آمریکا با اعمال فشار اقتصادی، شهادت سردار بزرگ کشورمان و پایمال کردن حقوق فلسطینی‌ها بزرگترین جنایت را علیه ملت ایران مرتکب شده است، حضور باشکوه مردم پاسخ قوی در برابر آن محسوب می‌شود.

حضور لاریجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شد و با سیل خروشان مردم مومن و انقلابی تهران همراه شد.

انصاری: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام روشنی به دشمنان انقلاب خواهد بود

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش در جمع راهپیمایی‌کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۲ بهمن یوم الله اکبر انقلاب اسلامی است. همیشه اهمیت داشته و در ۴۰ سال گذشته مردم ایران این روز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان روز ملی و مذهبی گرامی داشته‌اند.

وی افزود: یوم الله 22 بهمن روز بزرگی است و فردا ۴۰ روز از شهادت سردار رشید اسلام می‌گذرد و امروز ایشان در این راهپیمایی بزرگ و عظیم و ماندگار حضور دارند.

انصاری افزود:  امروز حضور حاج قاسم سلیمانی سردار رشید اسلام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فدای انقلاب اسلامی کرد در جمع این مردم انقلابی و عظیم احساس می‌کنیم.

وی در مورد پیام راهپیمایی استکبارستیز مردم ایران به آمریکا گفت: این حضور گسترده و پرشور پاسخی به آمریکا است که قصد دارد مردم ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناامید کند.

انصاری در مورد اهمیت شرکت در انتخابات نیز گفت: شرکت در انتخابات همیشه مهم بود که هم یک حق و هم یک تکلیف است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات برای کشور و خودشان است و مجلس برای مردم است. مشارکت حداکثری پیام روشنی برای دوستان و دشمنان خواهد داشت.

حضور فرمانده کل سپاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز همراه با مردم انقلابی تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.

واکنش راهپیمایان به طرح معامله قرن

ملاک انتخاب نمایندگان مجلس از دید یک شرکت کننده در راهپیمایی

حضور مسئولین و شخصیت‌های سیاسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

روحانی به جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن پیوست

حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه از تقاطع خیابان رودکی به آزادی وارد مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شد و با سیل خروشان مردم مومن و انقلابی تهران همراه شد.

قرار است روحانی در جمع با شکوه و پرشور شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن سخنرانی کند.

حاجی‌میرزایی: پیوند مردم با آرمان‌های انقلاب ناگسستنی است

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تهران در جمع خبرنگاران گفت: 22 بهمن برای ملت ایران روز بسیار بزرگی است چرا که انقلاب ما انقلاب عظیمی است و آرمان‌های بلندی دارد.

وی افزود:‌در طول 41 سال اخیر ارتباط انقلاب اسلامی با مردم ناگسستنی است؛ حضور مردم و مشارکت انبوه آنان در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد علیرغم اینکه ممکن است گلایه‌هایی از برخی امورات داشته باشند اما پیوند آنها با آرمان‌های انقلاب اسلامی عمیق و همه جانبه است.

وزیر آموزش و پرورش درباره عیدی فرهنگیان تصریح کرد: من هر کاری که توانستم برای فرهنگیان انجام دادم و تعهداتی که در قبال آنان داشتم راعملی کردم؛ برخی از قول و قرارهای ما با فرهنگیان باقی مانده است که تا پایان سال آن را انجام خواهیم داد.

حاجی‌میرزایی درباره معامله قرن گفت: این طرح از ابتدای شکل‌گیری‌اش محکوم شکست بود و هیچ کس هم در دنیا از آن استقبال نکرد.

وی گفت:‌معامله‌ای که طرف‌های درگیر آن حضور نداشته‌اند موجب فضاحت جهانیان است.

گام دوم با حاج قاسم

عکس یادگاری با بمب‌های نقطه زن

تعداد زیادی از راهپیمایی‌کنندگان با حضور در کنار موشک‌های حاضر در مسیرهای راهپیمایی عکس یادگاری می‌گیرند.

جای خالی حاج قاسم در راهپیمایی 22 بهمن سال 1398

برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی با عنوان «در بهار آزادی جای سلیمانی خالی» یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

تابوت تروریست‌های آمریکایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور درحالی آغاز شد که تعدادی از شرکت‌کنندگان تابوت‌هایی نمادین از سربازان ارتش تروریستی آمریکا را به جمع تهرانی‌ها آورده‌اند.

نمایش بمب‌های «یاسین»، «بالابان» و راکت «فجر-۵» در راهپیمایی ۲۲ بهمن 98 در تهران

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران، سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی، بخشی از دستاوردها و تسلیحات صنعت دفاعی کشور را به نمایش گذاشت.

از جمله تجهیزات به نمایش درآمده در این غرفه بمب‌های هوشمند و هدایت دقیق قائم، بمب‌های هدایت‌شونده یاسین و بالابان و راکت‌های فجر-۵ است.


مسیرهای 12 گانه تهرانی ها برای راهپیمایی 22 بهمن سال 1398

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مردم تهران از مسیرهای 12 گانه زیر به سمت میدان آزادی، محل برگزاری مراسم ویژه یوم‌الله 22 بهمن سال 1398 حرکت خواهند کرد:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۳: مسجد امام هادی، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۴: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۵: مسجد الجواد، میدان هفت تیر، خیابان آیت‌الله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت امیر، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۷: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۸: مسجد حضرت حجت‌ابن‌الحسن، خیابان رودکی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۹: مسجد جامع امام سجاد، خیابان آیت‌الله اشرفیه اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۰: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۱: مسجد جامع رسول‌اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، میدان جمال‌الملک، بزرگراه شهید لشکری، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۲: مسجد نظام مافی، بلوار آیت‌الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

این صفحه به مرور بروزرسانی میشود … برای دریافت جدید ترین مطالب صفحه را مجددا بارگذاری نمایید …

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات