دسته‌ها
کیوسک

جمع بندی مطالب بنیانا در شبکه های اجتماعی | 25 آذر ۹۸

ما در صفحات و کانال های بُنیانا در شبکه های اجتماعی مختلف روزانه مطالب مختلفی در قالب های عکس ، صوت و ویدیو منتشر می‌کنیم که دنبال کنندگان این صفحات مطالب را میخوانند ، اما برای دسترس پذیر بودن پُست‌های شبکه‎های اجتماعی برای خوانندگان وب سایت بنیانا ، به صورت روزانه مطلبی با عنوان “جمع بندی مطالب بنیانا در شبکه های اجتماعی ” در وب سایت bonyana.com منتشر میکنیم .

این صفحه به مرور تا پایان شب بروز رسانی می‌شود …

بازنشر (کپی) مطالب [با هدیه ثواب یک صلوات به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ] آزاد است

با راست کلیک (نگه داشتن روی عکس) و انتخاب گزینه ” باز کردن عکس ” و در نهایت ذخیره عکس در مرورگر خود می توانید مطالب را برای بازنشر در شبکه های اجتماعی ذخیره کنید . چند نکته درباره بازنشر مطالب در این صفحه بخوانید

برای دنبال کردن کانال های بنیانا در شبکه های اجتماعی به این صفحه بروید.


مجلس ایران
مجلس ایران | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : در این مجلس صدای نمایندگان تفکر داعش و آل‌سعود هم شنیده می‌شود.
این وکیل‌الدوله‌های غرب‌زده تاکنون یک قدم به نفع مردم و علیه دولت برنداشته‌اند ولی حالا با تظاهر به طرفداری از مردم معترض مثل پروانه دور اغتشاشگران می‌گردند. کَر بودند که صدای مردم علیه دولت و دفاع از نظام را بشنوند.


شورای نگهبان
شورای نگهبان | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : ظاهرا شورای نگهبان نمیتواند با ردصلاحیت غرب‌زدگانِ هم‌فکر با آل‌سعود، انتخابات را میدان رقابت بین دشمنان و دوستان مردم قرار ندهد.
خودتان مواظب رای خود باشید تا اینجور وکیل‌الدوله‌های داعشی باطرفداری از دولت، مردم را بیچاره نکنند. داعش و این نمایندگان هردو مورد حمایت امریکا هستند.


علی لاریجانی
علی لاریجانی | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : باید از رئیس مجلس پرسید: نمایندگانی که با دروغ قصد تخریب نظام را دارند و چون از اول وکیل‌الدوله بوده‌اند، سالها در برابر ظلم‌ها و دروغ‌های روحانی سکوت کرده‌اند، آیا دلسوز مردمند؟ در مجلسی که همنوا با آل‌سعود حرف زده می‌شود حرفی از مدرس نزنید و مدرس را دوباره در مجلس شهید نکنید.


سلبریتی ها
سلبریتی ها | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : مدال درجۀ یک وقاحت تعلق می‌گیرد به ساکنان برج عاجِ ثروت یا قدرتی که با حمایت خود از مشی دولت و شخص روحانی موجب این‌همه عذاب برای مردم شدند و این‌همه نارضایتی ایجاد کرده‌اند؛ اما حالا به‌جای آنکه از غلطی که کرده‌اند عذرخواهی کنند، نقش “دل‌سوزی برای معترضین” را بازی می‌کنند!
.
#سلبریتی #بازیگران


پهپاد آمریکایی
پهپاد آمریکایی | دریافت تصویر

شکار پهپاد آمریکایی
.
یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته جاسوسی آمریکا که به‌طور محدود به مناطق مرزی شرق کشور تجاوز کرده بود، توسط واحدهای جنگ الکترونیکی و پدافند هوایی ایران با اندک خسارتی شکار می‌شود.
.
این هواپیما که از نوع «آرکیو-170» است، دارای مجهزترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌‌های رادارگریزی بوده است. در پی این حادثه، اوباما رئیس‌جمهور وقت آمریکا، از ایرانی‌ها خواست که هواپیمای بدون سرنشین را به آمریکا بازگردانند!
.
دو سال بعد از این اتفاق، نیروهای مسلح ما با روحیه جهادی توانستند این پهپاد را به‌طور کامل مهندسی معکوس کنند و نمونه‌ای از آن بسازند و هم اعجاب دنیا را برانگیزند و هم بار دیگر توان داخلی را به رخ بکشند.
.
پیشرفت‌های شگفت‌انگیز مهندسی در حوزه‌های نظامی مثل موشک و پهپاد این سؤال را برای مردم به وجود آورده است که چه‌طور در زمینه خودرو نتوانسته‌ایم حتی مشابه نمونه‌های خارجی را بسازیم؟
.
.
13 آذر، سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در شرق کشور توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی (1390 ش)


شهید جهان آرا
شهید جهان آرا | دریافت تصویر

پاسدار معمولی
.
دامادم می‌گوید شب‌هایی که در خرمشهر مستقر بودیم، یک شب نوبت سیدمحمد بود که دو ساعتی پاس دهد.
.
علی‌رغم وضع جسمی نامناسب عازم محل نگهبانی شد، در همان حال فردی از بچه‌های بسیجی با او همکلام می‌شود از او می‌پرسد: «جهان آرا کیست؟ تو او را می‌شناسی؟»
.
و سیدمحمد جواب می‌دهد: «پاسداری است مثل تو.» او می‌گوید: «نه؛ جهان آرا ۴۵ روز است که با تعداد کمی نیرو جلوی دشمن را گرفته است.»
.
سیدمحمد جواب می‌دهد: «گفتم که او هم یک پاسدار معمولی است.»
.
فردای آن روز آن فرد برای گرفتن امضا برگه مرخصی‌اش راهی اتاق فرماندهی می‌شود. می‌بیند که او همان پاسدار در حال پاس شب گذشته است.
.
.
منبع: پرچم‌داران
راوی: پدر شهید
شهید سید محمد جهان‌آرا


نگاه نکردن به دختران
نگاه نکردن به دختران | دریافت تصویر

به حوری‌های آسمان نگاه کن
.
.
ما لذت دیدنی‌ها را چشیده‌ایم، ولی لذت ندیدنی‌ها را نه. عالمی دارند ندیدنی‌ها. اگر کارگردانان سینما و تلویزیون این لذت را چشیده بودند، به جای نشان دادن پسری که با دیدن چهره جذاب یک دختر عاشقش می‌شود و به خواستگاری‌اش می‌رود، زیبایی صحنه‌ای را به تصویر می‌کشیدند که پسری نگاهش به دختری می‌افتد و چشم فرومی‌بندد.
.
آن وقت نشان دادن حجاب هم زیبایی مخصوص به خودش را می‌گرفت.
.
راستی در ندیدن‌ها چه لذتی است؟ بالاترینش این است که خدا تو را می‌بیند. اما از آن کمتر هم هست. امام صادق (علیه‌السلام) نشانش می‌دهد:
.
مَنْ نَظَرَ إِلَى امْرَأَةٍ فَرَفَعَ بَصَرَهُ إِلَى السَّمَاءِ أَوْ غَمَّضَ بَصَرَهُ لَمْ يَرْتَدَّ إِلَيْهِ بَصَرُهُ حَتَّى يُزَوِّجَهُ اللَّهُ مِنَ الْحُورِ الْعِينِ
.
هركه نگاهش به زنى بيفتد و چشم خود را به طرف آسمان كند يا آن را بر هم نهد، هنوز چشم برهم نزده، خداوند از حورالعين به ازدواج او در آورد.
.
#ازدواج #حجاب #خواستگاری


لذت دین داری
لذت دین داری | دریافت تصویر

به دریا متصل شو
.
.
تمام سرمایه‌های مالی و جانی و روحی ما دارد به فنا می‌رود و مثل برکه‌ای که آبش دارد می‌گندند، فقط می‌توانیم جایی بنشینیم و غصه بخوریم و بگوییم: خاک بر سر شدیم، سرمایه‌مان دارد نابود می‌شود! اینجاست که آیه مشهور سوره رحمان به کمک‌مان می‌آید:
.
كُلُّ مَنْ عَلَيْها فانٍ، وَ يَبْقى‏ وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِكْرامِ
.
همه آنان که روی این زمین هستند، فانی می‌شوند (و می‌میرند). و تنها ذات باشکوه و ارجمند پروردگارت باقی می‌ماند.
.
در دنیا دیگر بزرگ‌تر از دریا و آسمان سراغ نداریم که مفهوم بی‌نهایت را بفهمیم.
.
کافی است بدانیم که هر آبی- شور یا شیرین، کثیف یا تمیز- اگر به دریا متصل شود، دیگر آفت نمی‌بیند.
.
آن وقت سعی می‌کنیم مال و جان و روح‌مان را خدایی کنیم تا برای همیشه بماند و سودزا باشد…
.
#در_محضر_قرآن #اعتماد #سبک_زندگی


شهید شاهرخ ضرغام
مطیع امام باشیم | شهید شاهرخ ضرغام | دریافت تصویر

حرف آخر
.
چندنفر از رفقای قبل از انقلاب را جذب کمیته کرده بود. یکی از آن‌ها پرسید: « شاهرخ! اینکه می‌گن همه باید مطیع امام باشن رو تو قبول داری؟ آخه مگه می‌شه یه پیرمرد هشتادساله کشور رو اداره کنه؟»
.
.
شاهرخ کمی فکر کرد و گفت: «ببین! شما قبل از انقلاب روی حرف من حرف نمی¬زدید؛ درسته؟» آن¬ها تأیید کردند. بعد ادامه داد: «هرجایی احتیاج داره یه نفر حرف آخر رو بزنه؛ کسی هم روی حرف اون حرف نزنه. این یه نفر تو مملکت ما عالم دین و بنده واقعی خداست؛ خدا هم پشت و پناه ایشونه.»
.
.
بعد از کمی مکث گفت: «به نظر شما، غیر از خدا کسی می¬تونست شاه رو از مملکت بیرون کنه؟ پس همین نشون می‌ده که پشتیبان ولایت فقیه خداست.»
.
این استدلال¬های ساده او کار خودش را کرد.
.
.
منبع: کتاب شاهرخ حر انقلاب اسلامی
.


فلسطین و صهیونیسم
فلسطین و صهیونیسم | دریافت تصویر

فرصت تجربه
.

ملّت بزرگ فلسطین که به تنهایی بار سنگین مقابله با صهیونیسم جهانی و حامیان قلدر آن را به دوش می‌کشد؛ صبور و بردبار، امّا مستحکم و استوار به‌ تمامی مدّعیان فرصت داده است تا ادّعای خود را به محک تجربه بسپارند.
.
آن روز که با ادّعای نادرست واقع‌بینی و ضرورت پذیرش حداقل حقوق برای جلوگیری از ضایع شدن آن، طرح های سازش به طور جدّی مطرح شد، ملّت فلسطین و حتّی همه‌ جریان‌هایی که نادرستی این دیدگاه برایشان از پیش اثبات شده بود، به آن فرصت دادند…
.
فرصتی که به روند سازش داده شد، آثار مخرّبی در مسیر مقاومت و مبارزه‌ ملّت فلسطین به همراه داشت، امّا تنها فایده‌ آن، اثبات نادرستی تصوّر واقع بینی در عمل بود.
.
مشکل روند سازش فقط در این نیست که با کوتاه آمدن از حقّ یک ملّت، به رژیم غاصب مشروعیّت می‌دهد، که خود خطایی بزرگ و نابخشودنی است.
.
بلکه مشکل در آن است که اساساً هیچ تناسبی با شرایط کنونی مسئله‌ فلسطین ندارد و خصلت های توسعه‌طلبانه و سرکوبگرانه و آزمندانه‌ صهیونیست‌ها را در نظر نمی گیرد.
.
(امام خامنه ای، 03/12/1395)


انتخابات مجلس
انتخابات مجلس | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : کسانی که طاقت ندارند مواسات را رعایت و مانند طبقات محروم زندگی کنند در #انتخابات_مجلس ثبت نام نکنند! زیرا مجلسِ آینده، مجلس نجومی بگیران و وکیل‌الدوله‌ها و نمایندگانِ بی‌تفاوت نسبت به درد مردم نباید باشد. مردم دیگر طاقت ندارند ریاست رانت خوارها و فرصت‌طلب‌ها را تحمل کنند.


روحانی از قیمت بنزین خبر نداشت
روحانی از قیمت بنزین خبر نداشت ؟ | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : اگر با حُسن ظن بپذیریم که روحانی از شب تغییر قیمت بنزین خبر نداشته و نمی‌خواسته خبر داشته باشد، معلوم می‌شود او نسبت به یک اتفاق مهم که این همه صدمات برای خیلی از مردم داشته، بسیار بی‌تفاوت است. چنین کسی دلسوز کشور نیست و نمی‌تواند حافظ منافع مردم و به ویژه محرومان باشد.


علی مطهری
علی مطهری | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : منتظریم ببینیم نماینده‌ای که با توهین به شعور مردم دلیل پافشاری بر عدم شفافیت را رشد نایافتگی مردم اعلام می‌کند، به همکار خود فحش چاله‌میدانی میدهد، به دانشجوی منتقدی با قرص ضدبارداری اهانت میکند، در موضوع بنزین به رهبری تهمت میزند، آیا شورای نگهبان او را تایید صلاحیت خواهد کرد؟!


شیخ زکزاکی هنوز در حبس است
شیخ زکزاکی هنوز در حبس است | دریافت تصویر

شیخ زکزاکی هنوز در حبس است

سه سال است که از حمله به خانه شیخ زکزاکی و حسینیه شیعیان در نیجریه می‌گذرد.
.
حمله‌ای که در آن ده‌ها نفر از شیعیان، از جمله فرزند شیخ، شهید شده و شیخ زکزاکی به‌شدت مجروح شد. و اما بعد از گذشت سه سال، همچنان اوضاع برای رهبر شیعیان نیجریه سخت است.
.
شیخ زکزاکی هنوز در حبس خانگی است، یکی از چشمانش کور شده و دیگری در حال کور شدن است و با وجود حال وخیم خود و همسرش، هنوز امکان دسترسی به پزشک برای آن‌ها وجود ندارد.
.
جنبش‌های آزادیخواه توسط شیعیان در نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی تشکیل‌شده، اما ارتش نیجریه که گوش‌به‌فرمان وهابیان و شجره خبیث آل سعود هستند، به‌شدت آن‌ها را سرکوب می‌کنند و شیعیان هنوز در آنجا به شهادت می‌رسند؛
.
ولی همان‌گونه که خدا وعده داده، طولی نخواهد کشید که مؤمنان با صبر و مبارزه پیروز خواهند شد و ظالمان را به زیر خواهند کشید.
.
.
.
22 آذر، حمله ارتش نیجریه به حسینیه شیعیان زاریا و منزل شیخ ابراهیم زکزاکی (۱۳۹۴ ش)
.


خانواده قربانی آشوب های آبان 98
خانواده قربانی آشوب های آبان 98 | دریافت تصویر

کلاه برداری به روش مدرن …
»»» من خانواده دختر کشته شده هستم به ما از راه بیکوین کمک کنید … «««

شرح در تصویر بالا
.
.
توضیحات درباره بیت کوین :
.
بیت‌کوین (به انگلیسی: Bitcoin) یک رَمز اَرز و نظام پرداخت جهانی با کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است، ولی از نظر حقوقی هنوز هیچ کشوری آن را به عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته‌است. از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. چرا که بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کند.
.
در چند سال گذشته ارزش بیت‌کوین در بازارهای جهانی از چند صدم دلار آمریکا به چندهزار دلار افزایش یافته‌است.
.
هیچ‌کس مالک شبکه بیت‌کوین نیست و مانند ایمیل، این کاربران بیت‌کوین هستند که آن را کنترل می‌کنند. کاربردهای بیت‌کوین در هیچ‌کدام از دیگر سیستم‌های پرداخت دیگر یافتنی نیست.
.
⬇⬇
هویت دریافت کننده ها اصلا مشخص نیست . بستر رمز ارز ها بهترین فرصت برای تبادل مالی قاچاق چی ها و پول شویی و فعالیت تروریستی است… در ایران هم هنوز هیچ شرکت معتبری خدمات بیت کوین را به طور کامل ارائه نمیکند.


لینک مطلب منتشر شده در کانال های اجتماعی بنیانا »

درباره سینمایی شبی که ماه کامل شد [نکات مهمی که باید بدانیم]


لینک مطلب منتشر شده در کانال های اجتماعی بنیانا »

اگر گازوئیل گران شود … [یادداشت از میثم رمضانعلی]


بودجه سایت رهبر انقلاب | دریافت تصویر

پاسخ معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به ادعای دروغ خبرنگار یک رسانه خارجی درباره بودجه سایت KHAMENEI.IR


زیارت عاشورا | دریافت تصویر

#در_مسیر_بهشت

گاهی باید کمی زودتر آماده شد. گاهی باید کمی زودتر به خودمان برسیم. باید توشه‌ای جمع کنیم تا از قافله عقب نمانیم.
.
قرائت زیارت عاشورا یکی از همین توشه‌هاست. شاید خیلی‌هامان حتی عازم زیارت حضرت اباعبدالله (ع) باشیم. این زیارت می‌تواند خیلی دل ما را آماده کند.
.
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خِیَرَةَ اللَّهِ و ابْنَ خِیَرَتِهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ و ابْنَ سَیِّدِ الْوَصِیّینَ…
.
سلام بر تو اى اباعبداللّه! سلام بر تو اى فرزند رسول خدا! سلام بر تو اى برگزیده خدا و فرزند برگزیده‌اش! سلام بر تو اى فرزند امیر مؤمنان و فرزند آقاى اوصیاء…


نخل و نارنج | دریافت تصویر

عرضه با #پانزدهدرصدتخفیف ، به قیمت ۲۵۵۰۰ تومان و ارسال کشوری رایگان
نویسنده : استاد وحید یامین پور
.
.
ویژه #طلاب و #مدارس_علمیه سراسر کشور

در ادامه بخوانید » رمان نخل و نارنج نوشته دکتر یامین پور برای جوانان ایرانی [تصویر زندگی زیبای شیخ مرتضی انصاری]


این صفحه به مرور تا پایان شب بروز رسانی می‌شود …

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات