دسته‌ها
اخبار

جمع بندی مطالب بنیانا در شبکه های اجتماعی | 27 تیر ۹۸

صفحات و کانال های بُنیانا در شبکه های اجتماعی مختلف روزانه مطالب مختلفی در قالب های عکس ، صوت و ویدیو منتشر میکند که دنبال کنندگان این صفحات مطالب را میخوانند ، اما برای دسترس پذیر بودن پُست‌های شبکه‎های اجتماعی برای خوانندگان وب سایت بنیانا ، به صورت روزانه مطلبی با عنوان “جمع بندی مطالب بنیانا در شبکه های اجتماعی ” در وب سایت bonyana.com منتشر میکنیم .

این صفحه به مرور تا پایان شب بروز میشود …

با انتخاب گزینه ” باز کردن عکس ” و در نهایت ذخیره عکس در مرورگر خود می توانید مطالب را برای بازنشر در شبکه های اجتماعی ذخیره کنید

برای دنبال کردن کانال های بنیانا در شبکه های اجتماعی به این صفحهبروید.


اربعین
اربعین

93 روز تا اربعین

همه در خاطرشان…

 یاد کنند از چایی

من خلاف دِگَران

 آبِ عراقی طَلَبَم….

اللّهمَ ارزُقنا کربلا…

#یادش_بخیر #اربعین


روز شمار محرم
روز شمار محرم

۴۵ روز تا آغاز ماه مُحَرَّمُ الحَرام
کاش بودیم آن زمان کاری کنیم
از تو و طفلان تو یاری کنیم
کاش ما هم کربلایی می شدیم
در رکاب تو فدایی می شدیم
السلام علیک یا ابا عبدالله علیه السلام


هم وطن کشی
هم وطن کشی

بخش مهمی از دستاوردها، فجایعی است که می‌توانست رخ دهد و نداد.

طرح “هم‌وطن کشی” و تبدیل کردن ایران به یک سرزمین سوخته سالها پیش از سوریه برای ما طراحی و اجرا شد. ولی امثال ریگی قبل از دستگیری، توسط خود مردم طرد شدند و ایران، ایران باقی ماند.

رشد و همبستگی اجتماعی نعمت بزرگی است.


سبک زندگی
سبک زندگی

من فکر میکنم کوتاه‌ترین تعریف #انتظار #ظهور، تمهید یک زندگی مومنانه فردی و جمعی به عنوان زمینه یک اصلاح جهانی است. همین تعریف در ابعاد جهان‌وطن‌گرایانه‌اش می‌شود “انقلاب اسلامی”.
این تفاوت تعریف امام راحل با رمّالان و پیشگوها و منتظران افسرده‌ای است که دل به احتمالات سپرده‌اند.


براندازی
براندازی

پروژه رسانه‌ای #برانداز ها، متنفر کردن همه از همه است. آن‌ها کل جامعه را هدف ترور رسانه‌ای قرار داده‌اند، کارخانه تولید انبوه فحش و نفرت درست کرده‌اندو به‌نام همه علیه همه فحاشی می‌کنند. وقتی امکان براندازی نباشد هدف میشود تبدیل کردن ایران به یک سرزمین سوخته؛ همان دستور #بن_سلمان


رئیس مذهب تشیع
رئیس مذهب تشیع

تعبیر «رئیس مذهب تشیع» برای امام صادق علیه السلام درست نیست و رهزن است. ما تشیع را همان اسلام ناب رسول الله (ص) می‌دانیم. درست است که آموزه‌های شیعی در زمان امام صادق (ع) بسط و گسترش یافت اما تشیع یک مذهب نوظهور با ریاست امام صادق (ع) نیست.


ازدواج دانش آموزی
ازدواج دانش آموزی

۱/ امروز به دانش‌آموزها گفتم ‘زودتر زمینه ازدواج‌تان فراهم کنید’ یکی‌شان گفت: ‘حاج آقا! می‌گویند ازدواج زودهنگام اکثرا منجر به طلاق می‌شود’ پرسیدم ‘عاقبت شیوع خودارضایی و ارتباط نامشروع منجر به چه می‌شود؟’ خودشان فهمیدند چه می‌گویم…

۲/ طلاق بیش از سن به توانمندی‌ها مربوط می‌شود.  افزایش سن ازدواج نیز لزوما به افزایش توانمندی نمی‌انجامد، بلکه خودارضایی و ارتباط نامشروع را به عنوان تنها راه تامین نیاز، معقول جلوه می‌دهد. می‌توان با برنامه‌ریزی دانش‌آموزان را برای ازدواج آماده کرد.

#تبلیغ_نوشت


دوست دختر
دوست دختر

با دانش‌آموزها درباره دوستی با دخترها گپ می‌زدیم. می‌گفتند ‘ارتباط برای تامین نیازمان لازم است. البته نباید این ارتباط وبال گردنت شود.’ نهایت پرسیدم نظرتان درباره رابطه خواهرتان با سایر پسرها چیست؟ به غیرت همه‌شان برخورد. بهم تذکر دادند دیگر حرفش را هم نزنم #تبلیغ_نوشت #رمضان


مدل مانتو های عجیب
زنان در خیابان

تا بماند مادری ….
.
.
.
.
فایل گرافیکی اصلی و صدها فایل دیگر را با کیفیت psd و tif و… از طریق دو وب سایت زیر دانلود کنید …
www.reihane.ir
www.bahejab.com
پیشنهاد میکنیم به مطالب پر شماری دیگری هم که توسط این دو وب سایت منتشر شده توجه کنید


اردوی مختلط
دانشگاه مختلط

در جلسه‌ای که با حضور مسئولان دانشگاه‌های دولتی و آزاد دعوت شدم گفتم آیا نمی‌توانید کاری کنید که به طور مثال دخترها صبح درس بخوانند و پسرها بعدازظهر.

آیا لزومی دارد که دانشجویان ما در دانشگاه‌ها به صورت مختلط تحصیل کنند؟؟


مصیح علینژاد - چهارشنبه های سفید
مصیح علینژاد – چهارشنبه های سفید

شیطان #مصیح_علینژاد یکی از جاسوسهای فوق امنیتی آمریکا.

زنی که بخاطرش صدای خنده ابلیس بلند است.

او در فضای مجازی به مصی سیم ظرفشویی معروف است
.
دریافت تصویر در اندازه استوری اینستاگرام | دریافت اندازه پست اینستاگرامی | دریافت سایز مربعی مناسب پست اینستاگرام

این پوستر توسط ” طراحان انقلاب اسلامی بصیر” طراحی شده است . این گروه را در اینستاگرام با شناسه basir_ir دنبال کنید. کانال های آن ها در تلگرام با شناسه basir در دسترس است. در ایتا هم کانال eitaa.com/basir موجود است


برنامه ریزی دانش آموزان
برنامه ریزی دانش آموزان

اگر در یک مدرسه‌ای بچه‌ها را «اهل برنامه» بار نمی‌آورند و تحمل بچه‌ها برای برنامه‌داشتن، کم است و حتی دیپلم گرفته‌اند اما برنامه‌ریز نشده‌اند، دیگر در این مدرسه هرچه قرآن و روایت و دعا هم یاد بدهند، این مدرسه اسلامی نیست، خیال‌تان راحت!


برنامه ریزی و نظم
برنامه ریزی و نظم

کسی که اهل برنامه نباشد، اگر نماز هم بخواند، شک می‌کنیم؛ چون معلوم نیست روی چه حسابی نماز می‌خواند؟ فرد، نتوانسته روح خودش را منظم کند. لذا احتمال می‌دهیم او یک‌روز-مثل فنری که جمع شده و رها می‌شود- از دین بیرون برود، چون روحش آمادگی دین‌داری ندارد و آدم منظم و بابرنامه‌ای نیست.


.

.

این صفحه به مرور تا پایان شب بروزرسانی می شود …

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات