دسته‌ها
اخبار

نیمه شعبان همراه با شبکه قرآن سیما [برنامه‌های مهم چه ساعتی پخش می‌شود؟]

همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی (عج)، ویژه برنامه‌های زنده «تبسم» و «حاضر غایب از نظر» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش بنیانا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی (عج)، ویژه برنامه‌های زنده «تبسم» و«حاضر غایب از نظر» از مساجد مهم شهر مقدس قم به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

بر این اساس، ویژه برنامه‌ی «تبسم» که از ساعت ۱۸ شب ولادت حضرت مهدی (عج) تا اذان صبح روز نیمه شعبان به صورت زنده از مسجد امام حسن عسکری (ع) تقدیم مخاطبان می‌شود، مراسم احیای نیمه شعبان این مسجد و مسجد مقدس جمکران را به تصویر می‌کشد.

ضمن آنکه پخش تصاویری از حال و هوای حرم مطهر امام رضا (ع) و دیگر اماکن مذهبی کشور در این شب و نیز  گفتگو با کارشناسان و پخش آیتم‌های جذاب از دیگر بخش‌هایی است در دستور کار این برنامه قرار دارد.

«حاضر غایب از نظر» عنوان دیگر ویژه برنامه زنده این شبکه در روز ولادت امام زمان (عج) می‌باشد که از ساعت ۱۰:۱۵ تا اذان ظهر با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین پورسید آقایی و اجرای زنده گروه سرود شمیم رضوان و گروه تواشیح خدام المهدی (عج) پخش خواهد شد.

در این برنامه که از مسجد مقدس جمکران مهمان نگاه مخاطبان تلویزیون خواهد بود، مسابقه پیامکی با موضوع “مهمترین علت موعودخواهی انسان معاصر” برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه قرآن و معارف سیما در این مسابقه شرکت و از جوایز نفیس آن بهره‌مند گردند.

همچنین علاقه‌مندان به فیلم و سریال نیز می‌توانند انیمیشن «شاهزاده روم» که نگاهی به زندگی مادر گرامی منجی عالم بشریت دارد را در روز نیمه شعبان و از ساعت 17 در شبکه قرآن و معارف سیما تماشا کنند.


پیشنهاد می‌کنیم برای پیگیری اخبار شبکه قرآن سیما عضو کانال این شبکه در سروش @qtvirib شوید یا مطالب سایت شبکه قرآن qurantv.ir را پیگیری نمایید

جدول پخش برنامه‌ها» http://qurantv.ir/conductor

پخش زنده در تلوبیون» www.telewebion.com/live/quran

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
مهدیفا

از مهدیفا

سلام . مهدیفا هستم . ویرایشگر در سایت بنیانا . با افتخار طلبه مکتب درس علامه مصباح و علامه جوادی آملی هستم . مقالاتی درباره شبکه های اجتماعی در بنیانا منتشر میکنم . محتاج دعای خیر شما ...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات