دسته‌ها
اخبار

دانلود مستند پرزیدنت آکتور سینما با کیفیت بالا [مهم ترین مستند سیاسی ایران را تماشا کنید]

مستند پرزیدنت آکتور سینما
مستند پرزیدنت آکتور سینما

مستند پرزیدنت آکتور سینما روایت گر تلاش های میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی، در جهت ایجاد رفاه برای مردم شوروی است.

گورباچف معتقد بود تا زمانی که تنش های شوروی با کشورهای غربی و به خصوص آمریکا ادامه داشته باشد، رسیدن به یک اقتصاد موفق ناممکن است، به همین دلیل اولویت عالی خود را تنش زدایی و برقراری رابطه و مذاکره با آمریکایی ها قرار داد.

در خلاصه داستان این مستند که سعی دارد داستان یک پیروزی بدون جنگ را روایت کند، آمده است: «شوروی، حسرت، آشوب،  تنش با دنیا. مردی می آید تا کشوری بزرگ را با دنیا آشتی دهد…افراطی­‌ها اجازه خواهند داد؟»

تشابه زیاد شخصیت­‌ها و اتفاقات جامعه شوروی در آن دوران با شخصیت­ها و اتفاقات حال حاضر جامعه ایران، این مستند را از یک مستند تاریخی صرف متمایز کرده است.

این مستند 75 دقیقه ای به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا بورونی توسط مرکز مستند سفیرفیلم و به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه‌­ای اوج، تولید شده است.


ویدیو » تیزر مستند پرزیدنت اکتور سینما

ویدیو در دیدستان

ویدیو » مستند کامل پرزیدنت آکتور سینما

تماشا و دانلود در دیدستان

دانلود مستند از سایت مبین مدیا

دانلود مستند از سایت مستضعفین تی وی

تماشای مستند با کیفیت بالا در یوتیوب

تماشای مستند در سایت فیلیمو

اخبار مستند در سایت موسسه سازنده

مستند اصلی 75 دقیقه ای است . نسخه ای از مستند توسط برخی افراد به صورت سانسور شده در اینترنت توزیع شده که زمان کمتری دارد …


در ادامه مطلب نظرات مردم که امسال و سال‌های گذشته درباره مستند پرزیدنت آکتور سینما در شبکه اجتماعی نوشته اند را میخوانیم…


در ادامه بخوانید » جز این راهی وجود ندارد که ما قاطعا تکیه کنیم به مسائل داخلی [شماره ۱۷۶ خط حزب الله]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
مهدیفا

از مهدیفا

سلام . مهدیفا هستم . ویرایشگر در سایت بنیانا . با افتخار طلبه مکتب درس علامه مصباح و علامه جوادی آملی هستم . مقالاتی درباره شبکه های اجتماعی در بنیانا منتشر میکنم . محتاج دعای خیر شما ...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات