دسته‌ها
اخبار

تلاوت های درخواستی روزهای زوج ساعت 21 شبکه قرآن [پخش سری جدید از 18 اسفند]

پخش سری جدید برنامه «تلاوت های درخواستی» سری جدید برنامه »تلاوت های درخواستی» از شنبه 18 اسفند 97 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود. به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با آغاز ماه مبارک رجب المرجب، سری جدید برنامه «تلاوت های درخواستی» با تغییراتی در دکور، مجری، […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

پخش سری جدید برنامه «تلاوت های درخواستی»

سری جدید برنامه »تلاوت های درخواستی» از شنبه 18 اسفند 97 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با آغاز ماه مبارک رجب المرجب، سری جدید برنامه «تلاوت های درخواستی» با تغییراتی در دکور، مجری، محتوا و … از امشب شنبه هجدهم اسفندماه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

در سری جدید این برنامه که به صورت تولیدی تقدیم مخاطبان خواهد شد، مهدی سیفی حافظ کل قرآن کریم اجرای آن برعهده دارد و همچنین مسعود سیاح گرجی از قاریان نام آشنای قرآن کریم به عنوان کارشناس در برنامه حضور خواهد داشت.

«تلاوت های درخواستی» با تهیه کنندگی امیر افشار فتوحی کاری از شبکه قرآن و معارف سیما است که روزهای زوج از ساعت 21 تقدیم علاقه مندان به این برنامه می شود.

ویدیو در دیدستان

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات