دسته‌ها
اخبار

از نظریه نظام انقلابی تا ابد دفاع می‌کنیم [در شماره 173 خط حزب الله بخوانید]

شماره 173 نشریه هفتگی خط حزب الله منتشر شد . در مقاله اصلی با عنوان ” نه آنارشیسم نه محافظه کاری بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب را میخوانیم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب: انقلاب اسلامی میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمی‌بیند، بلکه از نظریه‌ی […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

شماره 173 نشریه هفتگی خط حزب الله منتشر شد . در مقاله اصلی با عنوان ” نه آنارشیسم نه محافظه کاری بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب را میخوانیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب: انقلاب اسلامی میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمی‌بیند، بلکه از نظریه‌ی نظام انقلابی تا ابد دفاع می‌کند.

? #سخن_هفته: خط حزب‌الله در یادداشت این شماره، دو جریان و تفکری که در مواجهه با نظریه‌ی #نظام_انقلابی قرار دارند را بررسی کرده است. این یادداشت مهم را از دست ندهید.

♨ #اطلاع‌نگاشت: ۷ پرسش و پاسخ از بیانیه‌ی #گام_دوم_انقلاب: کلید همه‌ی قفل‌ها

❇ #برش_دیدار: دولتی‌ها مواظب باشند که از اروپائی‌ها فریب نخورند!

✴ #پرسش‌و‌پاسخ: بزرگ‌ترین آسیب محیط دانشجویی چیست؟

[su_note]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 173

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در آی گپ

[/su_note]

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

در ادامه بخوانید » آینده انقلاب اسلامی چه میشود؟ وعده دوم خدا چیست؟ [در شماره ۱۷۲ خط حزب الله بخوانید]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات