دسته‌ها
معرفی

تماس صوتی سروش [با سروش 60 برابر ارزان تر تماس بگیرید]

با تماس صوتی سروش ۶۰ برابر ارزان‌تر تماس بگیرید پروژه‌ی پیام‌رسان سروش در اوایل سال ۹۴ کلید خورد و سروش یک پیام‌رسان سه ساله است. آن  روزها پیام‌رسان محبوب و معروف خارجی، وایبر بود و تلگرام هنوز در ایران شناخته شده نبود. پیش از طراحی نرم‌افزار یک نیازسنجی انجام شد که مشخص شود نرم‌افزار سروش […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

با تماس صوتی سروش ۶۰ برابر ارزان‌تر تماس بگیرید

پروژه‌ی پیام‌رسان سروش در اوایل سال ۹۴ کلید خورد و سروش یک پیام‌رسان سه ساله است. آن  روزها پیام‌رسان محبوب و معروف خارجی، وایبر بود و تلگرام هنوز در ایران شناخته شده نبود. پیش از طراحی نرم‌افزار یک نیازسنجی انجام شد که مشخص شود نرم‌افزار سروش در ابتدای کارش چه امکاناتی باید داشته باشد.

بر اساس این نیازسنجی قرار شد مسیجینگ (پیام‌رسانی) و تماس صوتی، امکانات اصلی سروش باشند. خیلی از نرم‌افزارهای پیام‌رسانی که آن روزها فعال بودند، این امکان را نداشتند (و بعضی از آنها هنوز هم این امکان را ندارند).

مهم‌ترین نرم‌افزاری که امکان تماس صوتی را برای کاربران فراهم می‌کرد، اسکایپ بود. بنابراین تیم فنی پیشنهاد کرد که تماس صوتی به‌عنوان فیچر اولیه می‌تواند نقطه‌ی قوت نرم‌افزار سروش باشد. در حقیقت، سروش امکان تماس صوتی را حداقل دو سال پیش از تلگرام برقرار کرد.

تماس صوتی سروش برای کاربران تقریبا رایگان است، چون قیمت ترافیک مصرفی برای تماس در این پیام‌رسان، یک سوم هزینه‌ی واقعی محاسبه می‌شود. این نکته را دقیق‌تر برای شما توضیح می‌دهیم:

با در نظر متوسط قیمت بسته‌های اینترنت در بین اپراتورها، قیمت هر کیلوبایت اینترنت ۰.۰۰۵ تومان است. برای هر دقیقه تماس صوتی سروش، به‌طور متوسط ۶۰۰ کیلوبایت ترافیک مصرف می‌شود.

بنابراین قیمت ۶۰۰ کیلوبایت ترافیک، معادل ۳.۳ تومان است. اگر این عدد را تقسیم بر سه کنیم (قیمت ترافیک مصرفی در سروش یک‌سوم قیمت واقعی است)، قیمت هر دقیقه تماس سروشی به‌دست می‌آید: ‌فقط ۱.۱ تومان! در حالی که متوسط هزینه‌ برای یک دقیقه تماس موبایلی درون‌شبکه، ۶۰ تومان است؛ یعنی تقریبا ۶۰ برابر هزینه‌ی یک دقیقه تماس سروشی محاسبه می‌شود.

تماس صوتی سروش
تماس صوتی سروش

امکانات تماس صوتی سروش قرار نیست در همین حد متوقف شود. در نسخه‌های بعد، امکانات جدیدتری مثل امکان تماس از اپلیکیشن به خطوط موبایلی فراهم خواهد شد.

امکان تماس تصویری نیز قرار است در آینده‌ی نزدیک برقرار شود. تیم فنی سروش در تلاش است تا تماس صوتی را هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ امکانات و فیچرها به سطح ایده‌آلی برساند.

تماس صوتی پیام‌رسان سروش در جدیدترین نسخه‌ی ارائه شده‌ی این پیام‌رسان، به صورت قابل توجهی ارتقاء یافته و ایرادات آن برطرف شده است.

این ارتقاء تا حدی است که پیام‌رسان سروش امکان یک تماس صوتی باکیفیت و راحت را برای کاربران فراهم می‌آورد و این موضوعی است که مورد توجه کاربران سروش نیز قرار گرفته است.

برای دانلود سروش به سایت این پیام رسان بروید یا نام سروش را در مایکت و کافه بازار جستجو کنید …

 

[su_note]

در ادامه بخوانید » رسیدن به هدف ده ساله‌ ظرف شش ماه چگونه است؟ [سایت هوش سفید]

[/su_note]

***

ویدیو » توطئه مخفی و سری در حال شکل گیری است !!؟

دریافت ویدیو | 2 مگابایت

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات