دسته‌ها
فیلم

دانلود انیمیشن شکرا یا حسین از حاج ملاباسم کربلایی

در ادامه مطلب انیمیشن شکرا یا حسین از الحاج ملاباسم الکربلايي که محرم 97 به صورت عربی و زیرنویس فارسی منتشر شده است را تماشا کنید… انیمیشن [ #شكراً_ياحسين ] شاعر : ميرزا عادل أشكناني سبک و انتشار : ميشال فاضل مهندس صدا : ‏EDOUARD MEUNIER کارگردان عباس_يوسفي  …  ویدیوی شکرا یا حسین »  تماشا ویدیو […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

در ادامه مطلب انیمیشن شکرا یا حسین از الحاج ملاباسم الکربلايي که محرم 97 به صورت عربی و زیرنویس فارسی منتشر شده است را تماشا کنید…

انیمیشن [ #شكراً_ياحسين ]

شاعر : ميرزا عادل أشكناني

سبک و انتشار : ميشال فاضل

مهندس صدا : ‏EDOUARD MEUNIER

کارگردان عباس_يوسفي 

انیمیشن شکرا یا حسین
انیمیشن شکرا یا حسین

… 

ویدیوی شکرا یا حسین » 

تماشا ویدیو در روشنگری | تماشا ویدیو در دیدستان

 

انیمیشن شکرا یا حسین با ترجمه و زیر نویس فارسی توسط خادمان ابا عبدالله ع در #باسم_فارسی  آماده گردید.

جهت آشنایی فرزندانمان با آقا سیدالشهدا علیه السلام ، این انیمیشن زیبا را دانلود نموده و برای کودکان به نمایش بگذارید.

[su_note]

در ادامه بخوانید »» صفر تا صد آنچه درباره پیاده روی اربعین نیاز دارید + پاسخ به سؤالات

[/su_note]

[su_note note_color=”#BBDEFB”]

همه او را میشناسند. حتی ایرانیان که زبانشان فارسی است. چند سالی است که نوحه هایش از صدا و سیمای کشورمان هم پخش میشود و در تمام نوار فروشیها نوارش و در همه سایتها و وبلاگهای دینی فایلی صوتی از او یافت میشود.

اسم کاملش باسم اسماعیل محمد علی است و کنیه اش ابومحمد. با اینکه سالهاست در ایران بوده و نوحهخوانی را از همین جا آغاز کرده، اما تنها سه سال است که در میان مردم ایران شناخته شده است.

محرم سه سال پیش صدا و سیمای جمهوری اسلامی، نوحهای عربی با لهجه محلی عراقی را بارها و بارها پخش کرد. مداح، لهجه زیبایی داشت و محبوب شد. بعد از آن اندک اندک ملا باسم کربلایی شناخته شد و یکی دو تا از آلبومهای نوحه خوانی او در برخی مراکز فروش محصولات مذهبی یافت شد.

این مداح چهل ساله متولد کربلاست و سالها قبل مثل بسیاری از شیعیان عراقی مجبور شد به ایران مهاجرت کند. کار مداحی را 23 سال پیش در اصفهان و از حسینیه کربلایی ها آغاز کرده، سپس به قم رفته و برای عراقی های مقیم قم در حسینیه زینبیه نوحه خوانده است. اکنون مدتی است که در کویت ساکن است و نوارهای نوحه خوانیاش را در استودیوهای لبنان و کویت ضبط میکند. محرم امسال او در کربلا کولاک کرد و برخلاف ایران در مناطق شیعهنشین سایر کشورهای عربی بسیار مشهور شد. حتی بسیاری از کشورها از او دعوت کردند.

عراقیها که در زمان حکومت صدام جرأت عزاداری نداشتند، اکنون سالها ممنوعیت مراسم عزاداری و نوحه خوانی را جبران میکنند و شنیدن نوحه کار هر روزشان شده است. در زمان صدام حمل نوار نوحه، دستکم شش ماه زندان داشت، چه رسد به برگزاری مراسم عزاداری، ولی حالا سوار هر اتومبیلی که در عراق میشوید، نوار نوحه میگذارند.

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات