دسته‌ها
کیوسک

بیانیه دانش آموزان در مراسم 13 آبان 97 چه بود؟ [به خاطر قاسم سلیمانی به خودم می‌بالم]

به گزارش بنیانا ، صبح یکشنبه مراسم بزرگداشت روز 13 آبان با حضور پرشور مردم، مسئولان لشکری و کشوری، دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد. بازتاب این مراسم در رسانه های خارجی را در این صفحه بخوانید.  در پایان این مراسم،  بیانیه دانش‌آموزی این مراسم به شرخ ذیل قرائت شد. متن کامل این بیانیه به شرح […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

به گزارش بنیانا ، صبح یکشنبه مراسم بزرگداشت روز 13 آبان با حضور پرشور مردم، مسئولان لشکری و کشوری، دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد. بازتاب این مراسم در رسانه های خارجی را در این صفحه بخوانید.

 در پایان این مراسم،  بیانیه دانش‌آموزی این مراسم به شرخ ذیل قرائت شد.

دختران دانش آموز
دختران دانش آموز

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از زمانی که امام‌خمینی را شناختم بسیار خوشحال شدم از وجود چنین مردی در تاریخ کشورم، که هر چند بار بخواهم، می‌توانم عقاید و وصیت نامه‌اش را بخوانم و حقوق انسان‌ها از هر رنگ و نژاد و قومی را در آن ببینم. خوشحالم که ایرانی‌ام، اما پادشاهان و کشورگشایان هویت من نیستند.

 

به خاطر قاسم سلیمانی اما می‌بالم به خودم. که با آن لبخند مشهور و نگاه همیشه کم‌اعتنا به دوربینش، فرزندان استعمار را مبهوت و به بازی گرفته! و حق مظلومان منطقه از چنگال وحشیان داعشی و اسرائیلی را گرفته است.

خوشحالم که ایرانی‌ام و در مرکز تشیع بدنیا آمده و زندگی کرده‌ام، اما نژادپرست نیستم و همه انسان‌ها را برابر می‌دانم. من دفاع از خاک و ناموس را با پرستش وطن و نژادپرستی اشتباه نمی‌گیرم، و هر جا مظلومی هست، با دست و دل و زبانم یاری‌اش خواهم کرد.

 

می‌گویند واقع‌گرا باش، اما من می‌گویم توهم آن است که فکر کنی سازمان ملل برای احقاق حقوق ملتها تشکیل شده. توهم یعنی آنکه فکر کنی حقوق بشر وجود خارجی دارد.

که فکر کنی مشکل آژانس انرژی اتمی با ایران ساختن بمب  بوده!  من هر چه از این واقع‌بین‌ها دیدم توهم بود. توهم آن است که فکر کنی و بگویی که ما نمی‌توانیم، یا حالا نمی‌توانیم! ولی چطور باید بپذیریم که الان نمی‌توانیم!

درحالی که دیدم شن های طبس دلتافورس را دفن کرد، دیدم که مرگ بر شاه، شاه را کشت، دیدم که در مقابل یک دنیا در جنگی نابرابر پیروز شدیم، دیدم که روز قدس اسرائیل را از پیروزی در جنگ شش روزه به شکست در جنگ بیست و دو روزه کشاند!

دیدم که می‌توان به سرعت به قله‌های فناوری در هسته‌ای و نانو و پزشکی رسید، دیدم که داعش محو و نابود شد، دیدم که می‌توان قلب دشمن را با موشک نقطه‌زن در هم کوبید، دیدم که می شود دیدم که می‌توانیم!

 

حالا روز 13 آبان است روزی که بیان گر حوادث مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی کشورم است. این روز نقش ویژه‌ای در شکست توطئه‌های آمریکای جنایتکار علیه جمهوری اسلامی دارد تا جائیکه عظمت این روز چنان ترسی بر پیکر زخم خورده استکبار انداخته که تمام اقدامات ظالمانه و خباثت آمیزش علیه ملت شریف ایران اسلامی را به امروز گره زده است، ولی به گفته آقا و رهبرم این بار هم سیلی محکم دیگری از ملت ایران خواهد خورد.

 

واضح است چـراغِ راه مبارزه با اسـتکبار؛ شناخت از شرایط فعلی کشور و انجام وظایف در لحظه‌های مورد نیاز و اتحاد ملت ایران با پیروی از آرمان‌های امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری است که تا روز رستاخیز پر نور باقی خواهد ماند.

چراغِ راهی که خاموش شدنی نیست و تا روزی که استکبار و مستکبر هست، نورانیت و حرارت خود را برای به آتش کشیدن دامان این شیاطین روشن نگه خواهد داشت.

 

سه ضلع تبعید حضرت امام به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان در محوطه دانشگاه تهران به خاطر اعتراض به دخالت‌های آمریکا در امور کشورمان، شرایط را برای اوج گیری این انقلاب همیشه سربلند فراهم کرد و عطر و مقام شهدای دانش آموزان 13 آبان سال1357 سبب شد که این روز با قلم جمهوری اسلامی و با مرکب خون این لاله‌های آسمانی در تاریخ ثبت شود و هر سال حماسه‌ای پرشورتر را رقم بزند.

 

اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب بزرگ ایران اسلامی هستیم می‌توان بدون اغراق گفت: آمریکا و ایادی خبیـثـش به اذن‌ الله  روز به روز منزوی‌تر شده و هرچه در آستین داشته را رو کردند،

از نقش مستقیم در کـودتای 28 مـرداد و کودتای نـوژه، حـمله طبس، همکاری با رژیم دیکتاتوری پهلوی و جـنگ تـحمیلی  8ساله و حمایت همه جانبه از صـدام، حمایت از مـنافقین و عـاملیـن 17هـزار تـرور، حـمله مـوشکی نـاو ویـنسـنس به پـرواز 655 و مـتلاشی کردن هـواپـیمای مـسافـربری ایـران،

تـهاجـم گسـترده فـرهنگی، اعـتقادی و عهدشکنی در انـظار جـهانیان و در نهایت توهین و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت شریف ایران و موارد زیاد دیگری، همگی نمونه‌های نابخشودنی از رفتار استکبار جهانخوار بر علیه کشورم است که همه این‌ها در کنار تمامی توطئه‌هاو فریبکاری‌ها،چپاول و کـشتار و استعمار و استثمار ملت‌ها، بخشی از دلایل ایستادگی ملت مان برفریاد دشمن کُش’ مرگ برآمریکا ‘ است.

 

امروز دانش‌آموزان ایران اسلامی ضمن گرامیداشت حماسه یوم الله 13 آبان و نثار درود به ارواح طیبه شهدا و امام راحل؛ خطاب به مستکبران عالم بخصوص آمریکای جهان‌خوار می‌گویند: ما نوجوانان و جوانان از نسل همان پدرانی هستیم که رژیم شاهنشاهی دست نشانده‌تان را تار و مار کرد و شما و مـتحدانتان را سرجایشان نشاند

و حالا ما همان مسیر را با بصیرت‌تر و با صلابت‌تر ادامه خواهیم داد تا آرمان آزادی همه مستضعفین جهان از چنگال استکبار با برپایی صلح و احترام به حقوق و عزت ملت‌ها به لطف الهی به سرانجام برسد.

 

حال چیزی که ضروری است حفظ وحدت در کشور است، درخواست دانش آموزان ایران اسلامی از مسئولین این است که با همکاری تمام قوای کشور با پشتوانه مردم همیشه در صحنه‌مان، به شکلی جهادی‌وار و با همدلی همه دلسوزان، برای رفع مشکلات به پا خیزند

و عزت و جایگاه واقعی ملت فهیم ایران اسلامی را در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به ارمغان آورند، هرچند این اقدام، قطره‌ای ناچیز از دریای عظمت، شکوه و بزرگی ملت ایران را که مقتدرانه پای این انقلاب ایستاده و جانفشانی کرده‌اند را جبران خواهد نمود.

 

و این جمله را خطاب به دشمنان ایران اسلامی میگوییم که: اگر خطایی از شما در منطقه سر بزند که کوچکترین منافع جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند شما نیز طعم پاسخ سخت و خشن جمهوری اسلامی ایران را خواهید چشید.

وسیعلم الذین ظلموا ای ینقلب منقلبون

 

[su_note]

حتما بخوانید »» عکس های راهپیمایی مردم در سال ۵۷ علیه شاه خائن – بخش سوم [ ویژه ]

[/su_note]

صفحات بنیانا در پیام رسان های ایرانی را با ورود به لینک زیر دنبال کنید »»
https://bonyana.com/feeds/ 

 

ویدیو » کارهای سفارت آمریکا در ایران | موشن گرافیک “۶۰ ثانیه با تاریخ ” 

ویدیو در دیدستان | ویدیو در روشنگری 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
مرادیان
مرادیان
4 سال قبل

افرین بر سارا خانم