دسته‌ها
اخبار

درباره انتشار ناقص جملات امامان جمعه در کانال‌های ضد انقلاب چه می‌دانید ؟

گزینش مغرضانه خطبه‌های نماز جمعه توسط رسانه‌های بیگانه

امامان جمعه در تیررس حملات ضدانقلاب

درحالی که «مشکلات معیشتی مردم» و «برخورد با مفسدان اقتصادی» نقطه مشترک خطبه‌ این هفته نماز جمعه های سراسر کشور بود، برخی رسانه‌های غربی با انتشار تنها بخش‌هایی از خطبه‌های روز گذشته، خطبه‌های امامان جمعه را زیر سوال بردند.

تخریب چهره امامان جمعه سراسر کشور همواره یکی از اهداف اصلی ضدانقلاب بوده و هست. در این میان برخی از ائمه‌جمعه بیشتر مورد حمله رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرند.

یکی از حربه‌های این رسانه‌ها، تقطیع و جدا کردن سخنرانی ائمه‌جمعه و گزینش مغرضانه متن خطبه‌ها است. ائمه جمعه 3 شهر پرجمعیت مشهد، اصفهان، شیراز بیشتر از هر شهردیگری مورد توجه این رسانه‌ها قرار دارند.

امامان جمعه
امامان جمعه

روز گذشته یکی از کانال‌های معروف ضدانقلاب متنی را منتشر کرد تا القا کند که دغدغه اصلی ائمه جمعه «معیشت مردم» نیست تا بدین گونه مردم را به ائمه جمعه بی‌اعتماد کنند.

اما مراجعه به متن اصلی خطبه ها نشان می دهد که «مشکلات معیشتی مردم» و «برخورد با مفسدان اقتصادی» نه تنها از تاکیدات ائمه جمعه سه شهر مشهد، اصفهان، شیراز بوده، بلکه نقطه مشترک خطبه‌های اکثر شهرهای ایران بوده است.( اهم سخنرانی های امامان جمعه کشور در روز گذشته را اینجا بخوانید.)

امام جمعه مشهد
امام جمعه مشهد

امام‌جمعه مشهد: مردم ‌گرفتار نان شبشان هستند

آیت‌الله علم‌الهدی وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی فعلی را یک واقعیت انکارناپذیر دانست و عنوان کرد: درحال حاضر مردم ‌گرفتار نان شبشان هستند و طرحی که بخواهد در درازمدت مشکلات اقتصادی را حل کند و گره‌ای از مردم باز کند، نیست.

امام‌جمعه مشهد در بخش دیگری از این خطبه‌ها گفت: نیازمند یک حرکت انقلابی از دولت و مجلس هستیم و درخواست می‌کنیم که تماشاچی وضع مردم نباشند؛تدبیری بیاندیشند و مردم را از چنگال یک مشت پولدار بی‌رحم زالوصفت نجات دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی فعلی را یک واقعیت انکارناپذیر دانست و متذکر شد: در چنین شرایطی، مردم هرچه از لحاظ اقتصادی آسیب‌پذیر و فقیرتر باشند، این واقعیت را بیشتر لمس می‌کنند.(متن کامل خطبه های این هفته نماز جمعه را اینجا بخوانید)

امام جمعه اصفهان
امام جمعه اصفهان

* امام جمعه اصفهان: گرانی بر مردم فشار آورده است

سید ‌یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان گفت: گرانی فشار آورده است و تورم هیچ وقت اینقدر نبوده است، عده‌ای در مسأله مالیات دچار مشکل می‌شوند و نباید بر مردم سخت‌گیری کرد و وقتی کسی از در‌آمدش می‌گوید، مسؤولان آن را قبول کنند.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از خطبه ها عنوان کرد:  وقتی بسیاری از نخبگان می‌گویند باید تیم اقتصادی عوض شود، باید دولت این کار را انجام دهد، این‌ها خواسته‌های مردم است و باید دولت پیگیری کند، چرا وقتی نمی‌توانید بر واردات نظارت کنید ارز ارزان در اختیار وارد‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: تلویزیون و دادگاه نیز درست و کامل در خصوص فردی که سکه‌های زیادی خریداری کرده است، صحبت نمی‌کنند و انگار مشخص شده این تعداد سکه خریداری شده در طول کل سال‌های کاری وی بوده است، قوه قضائیه از چیزی نترسد و کارش را انجام دهد. (متن کامل خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان را اینجا بخوانید)

امام‌ جمعه شیراز
امام‌ جمعه شیراز

*  امام‌ جمعه شیراز: اگر لازم باشد اسم مدیران کم‌کار را اعلام می‌کنم

آیت‌الله دژکام، امام‌ جمعه شیراز در خطبه های این هفته نماز جمعه شیراز با بیان اینکه پیشگیری از فساد آسان‌تر از این است که با انجام فساد از قوه قضاییه انتظار داشت تا برخورد کند، تصریح کرد: قبل از دزدی باید جلوی آن گرفت نه اینکه بگذاریم دزد، دزدی کند و پس‌ از آن از قوه قضائیه بخواهیم تا وی را دستگیر کند.

وی با بیان اینکه مدیر برای حل مشکلات باید جسارت و قدرت خود را نشان دهد، خاطرنشان کرد: صداقت با مردم را نیز باید سرلوحه کار قرار داد، چراکه امروز به مردم می‌گوییم برای حل مشکلات باید صبر کنند اما باید دید این صبر کردن به نفع مردم می‌شود یا عده‌ای که می‌خواهند جیب خود را پرپول کنند؟

امام‌ جمعه شیراز همچنین با بیان اینکه مشکلات 7 اداره فارس با توجه به مراجعات مردمی در صدر است، گفت: اگر لازم باشد اسم مدیران کم‌کار را اعلام خواهم کرد. (متن کامل خطبه‌های این هفته نماز جمعه شیراز را اینجا بخوانید)

نویسنده : حمزه ناجیان

بهترین روش برای جلوگیری از سوبرداشت ها و گرفتار شدن در تله و دام کانال ها و صفحات ضدانقلاب و شبکه های ماهواره ای شبیه منوتو این است که سخنان بزرگان دینی و امامان جمعه را مستقیم از زبان ایشان یعنی با حضور در نماز جمعه بشنویم یا پس از برگزاری نماز جمعه از وب سایت اطلاع رسانی یا صفحه مجازی تایید شده متن کامل سخنان یا صوت کامل سخنان را خودمان بشنویم …

در ادامه مطلب با وب سایت سه تن از ائمه جمعه آشنا می شویم …

وب سایت آیت الله علم الهدی : http://alamolhoda.com 

در این وب سایت شما به متن سخنان و گزارش برنامه ها و دیدارهای امام جمعه مشهد مقدس دسترسی خواهید داشت .

سیداحمد علم الهدی، نماینده مجلس خبرگان رهبری ، امام جمعه مشهد و نماینده ی ولی فقیه در استان خراسان رضوی؛ فرزند مرحوم آیت الله حاج سیدعلی علم الهدی از سادات آل شهید و از نسل مرحوم سیدمهدی شهید رابع که در حرم حضرت رضا (علیه السلام) با ضربت تبرزین نواده نادر به شهادت رسید، است. او از سادات جعفری یعنی سی و سومین نسل امام صادق(علیه السلام) و سی و هشتمین نسل از رسول الله(صل الله علیه و آله) است . آیت الله علم الهدی در دهم شهریور سال ۱۳۲۳ در شهر مشهد به دنیا آمد و دارای چهار پسر و سه دختر است.

در این وب سایت شما می توانید به زندگی نامه آیت الله علم الهدی و صوت و متن جلسات و همایش ها و سخنرانی های نماز جمعه و جلسات تفسیر و جلسات درس خارج فقه و دروس حوزه و طرح های گرافیکی و ویدیوها دسترسی داشته باشید

بخش جالب توجه در سایت امام جمعه مشهد مقدس ” پاسخ به شایعات ”  است . گنجاندن این بخش در وب سایت نشان از اهتمام مدیران فنی و مسئولین سایت برای پاسخ گویی به سوالات و شایعات پیرامون امام جمعه مشهد است . برای دسترسی به این بخش اینجا کلیک کنید

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله طباطبایی نژاد | سایت شمیم ولایت : http://shamimevelayat.com

آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در شهریور 1323 شمسی در روستای ظفرقند اردستان در خانواده علم و تقوی ، روحانی و مبارز حاج میرزا علی آقاطباطبایی دیده به جهان گشود . پدر ایشان مرحوم آیت الله حاج میرزا علی طباطبائی نژاد از روحانیون بنام منطقه اردستان و مادرشان از بیت آیت الله حاج شیخ اسدالله معین اصفهانی بود

در وب سایت شمیم ولایت متن خطبه ها وسخنرانی های امام جمعه اصفهان موجود است. علاوه بر این بخشی برای انتشار گزارش های تصویری از امام جمعه اصفهان وجود دارد . بخش ارتباط با دفتر امام جمعه و پرسش سوالات شرعی و هم چنین بخشی برای انتشار ویدیو و صوت جلسات و دورس خارج فقه آیت الله طباطبایی نژاد در وب سایت شمیم ولایت وجود دارد .

وب سایت ستاد نماز جمعه شیراز | منبع سخنان آیت الله دژکام : http://setadjomeh.com/shiraz 

در این وب سایت متن سخنان آیت الله دژکام و همچنین ویدیو و صوت سخنان ایشان موجود است . در کنار آن دسترسی به خبطه های نماز جمعه امکان پذیر است و هم چنین اخبار جلسات و بازدید های آیت الله دژکام امام جمعه شیراز در این وب سایت می توانید بخوانید . 

در این وب سایت بخشی برای معرفی شهدای استان فارس گنجانده شده است . هم چنین می توانید اطلاعاتی درباره مسئولین ستاد نماز جمعه پیدا کنید . 

در ادامه بخوانید »» 

چگونه از جوگیری در اینستاگرام و توییتر و تلگرام دوری کنیم ؟

چند نکته درباره فحشارسان اینستاگرام و زیاد شدن تدریجی گناه خودارضایی در میان نوجوانان + ویدیو

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات