دسته‌ها
اخبار

بررسی شکست نسخه طرفداران آمریکا برای حل مشکلات کشور در شماره 149 خط حزب الله

خط حزب‌الله ۱۴۹ | چشم‌مان به دست دشمن نباشد

صدوچهل‌ونهمین شماره از نشریه خط حزب‌الله منتشر شد.

با شکست نسخه غرب‌گرایانه برای حل مشکلات کشور خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی این شماره خود با عنوان «چشممان به دست دشمن نباشد» الگوی رهبر انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی را بررسی می‌کند.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: در طول سال‌های بعد از انقلاب نیز همواره کشور با مشکلات و تهدیدهای بیرونی مواجه بوده است، اما تجربه‌ی تاریخی این چهل ساله نشان می‌دهد هرجا که مدیرانی انقلابی و کارآمد، و نترس و شجاع روی کار بوده‌اند، حتی با وجود مشکلات عدیده، باز هم توانسته‌ایم پیشرفت کنیم.

مثلا «در سخت‌‌ترین دوره‌‌های محاصره‌‌ی اقتصادی جوان‌های ما توانستند سلاح‌‌هایی را بسازند که در همه‌ی دنیا آن سلاح‌‌ها را غیر از آمریکایی‌‌ها و یکی دو دولتِ عزیزکرده‌‌ی آمریکا هیچ‌کس نداشت. همین موشک ضد تانک «تاو» را جوان‌های ما در چه شرایطی ساختند؟ همه‌‌ی درها رویشان بسته بود، اما ساختند.»(۱۳۸۴/۰۶/۳۱)

خط حزب الله 149
خط حزب الله 149

همچنین گزارش هفته این شماره خط حزب الله نیز به این پرسش پاسخ می‌دهد که «سهم تحریم‌ها در بروز مشکلات اقتصادی چقدر است؟»

رهبر انقلاب در ماه‌های اخیر، دو بار با رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت دیدار کردند. اولی در تاریخ ۲۴ تیرماه و دیگری در تاریخ ۷ شهریورماه، به‌مناسبت هفته‌ی دولت.

محور این دو دیدار، توصیه‌ها و راهکارهای رهبر انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی کشور و عبور از شرایط خطیر کنونی بوده است. نظر به اهمیت این موضوع خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشتی به ۱۴ راهکار از بیانات ایشان در این دو دیدار پرداخته است.

اختلاف بین مسئولان افکار مردم را آشفته می‌کند، مسئولین اقتصادی کشور باید شب و روز نشناسند، خاطره رهبر انقلاب از حادثه ۱۷ شهریور، ۷ خصلتی که باید از آنها دوری کرد، چرا باید جوان انقلابی قدرت تحلیل داشته باشد؟ آخرت ما آن روی سکه دنیای ماست، انُس با قرآن را روزبه‌روز بیشتر کنید و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوچهل‌ونهمین شماره‌ی خط حزب‌ الله به روح بلند شهید آیت‌الله اسدالله مدنی تقدیم شده ‌است.

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 149

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۲۵۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۵هزار تومان هزینه دارد .

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

شماره قبلی خط حزب الله » بن بست وجود ندارد ؛ نکات امام خامنه ای در دیدار هیات دولت را دوباره بخوانیم [خط حزب الله ۱۴۸]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات