دسته‌ها
فیلم

اعزام 110 کاروان شادی به مناسب عید غدیر [مستند کوتاه شبکه سه را تماشا کنید]

کاروان شادی ایام غدیر، الگویی برای شادی اجتماعی است

کاروان شادی ایام غدیر الگویی برای شادی اهل بیت(ع) که به صورت جمعی برگزار می‎شود است

امسال چندین برنامه به شکل گسترده در ایام غدیریه در سراسر کشور برگزار شد

مناسبت‎های مختلفی از نهم تا بیست و پنجم ذی حجه همزمان و مقارن با ایام غدیریه برگزار میشود که این برنامه‎ها در بقاع متبرکه و نهادها و رسانه‎های ملی و غیردولتی برگزار می‏شود.

همگانی کردن برنامه های مذهبی ویژه شب و روز غدیر در سراسر کشور و همچنین زنده نگاه داشتن و ترویج سنن الهی در این ایام از جمله مهمترین برنامه‎ها است.

برگزاری گسترده نماز عید غدیر و صله رحم دراین روز از دیگر برنامه‎های ایام غدیریه است ولی نخ تسبیح این برنامه‎ها نیز برگزاری کاروان بزرگ شادی است با حضور هیئت‎های مذهبی برگزار می‎شود.

این کاروان شاد غدیر با حضور هیئات بزرگ در شهرها شکل می‎گیرد و سعی می شود که حرکتی بدون معصیت انجام شود تا الگوی شادی مذهبی به خوبی نشر پیدا کند.

کاروان شادی
کاروان شادی

امسال با هماهنگی هیئت ها برای ایام غدیر یا حداقل ابتدا، وسط و انتهای ایام غدیر برنامه‎های متعددی برگزار کنند؛ احیای مباهله نیز از دیگر برنامه‎های ایام است.

هیئت رزمندگان اسلام در ایام غدیر سال 97 کاروانی تشکیل شده از 110 گروه را به 550 نقطه تهران اعزام کرد . این کاروان ها بیشتر برنامه های خود را در پارک ها و مجموعه های ورزشی برگزار کردند … در ادامه مطلب می توانید مستند کوتاهی که از شبکه سه سیما درباره فعالیت های هیئت رزمندگان اسلام پخش شده را تماشا کنید (پیشنهاد ویژه)

ویدیو »» اعزام 110 کاروان شادی به مناسبت عید سعید غدیر [ویژه] 

 

ویدیو در دیدستان | ویدیو در روشنگری | ویدیو در پیام رسان گپ

دانلود نسخه کیفیت عالی ویدیو (70مگابایت)

در کاروان شادی غدیر یکصد هزار هدیه قبل از عید و یکصد و پنجاه هزار هدیه روز عید در تهران بین کودکان توزیع شد، که ریز آن ها به شرح ذیل می باشد:

عطر، نبات، نمک متبرک آستات قدس رضوی، کتاب و تقویم کودک یک صد و هفتاد هزار عدد.

دفتر و بسته مدادرنگی ۲۵ هزار عدد.بادکنک سی هزار عدد.کیک چهل هزار عدد.شکلات دو هزار کیلو.

درباره هیئت رزمندگان اسلام … 

تأسيس اين هیات از جبهه هاي جنگ آغاز شد. رزمندگان اسلام در صحنه هاي نبرد با راه اندازي هيات هاي عزاداري در قالب گردان ها، گروهان ها و واحدها يا در اردوگاه ها به برپايي مراسم مذهبي در مناسبت ها مي پرداختند. از آنجا که اکثر رزمنده هايي که در جبهه ها حضور داشتند از بچه هاي مساجد و هيات ها و بسيج بودند اين کار رونق خوبي در سطح جبهه ها پيدا کرد و هر گروهان و گردان براي خود مجالسي را تشکيل داد. علت اصلي اين حرکت انگيزه و علاقه مندي رزمندگان به ائمه معصومين عليهم السلام بود.

وب سایت هیئت http://eheyat.com

کانال سروش هیئت http://splus.ir/eheyat

کانال هیئت در آی گپ https://igap.net/eheyat

گلچین تصاویر اعزام 110 کاروان شادی در ایام غدیر به 550 نقطه تهران … »»»

در ادامه بخوانید »» جنگ اراده ها به روایت حاج حسین یکتا [درباره تلاش های شیطان برای نابودی ایران چه می‌دانید؟]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات