دسته‌ها
اخبار

هفته نامه 9 دی در آستانه تعطیلی است [+خبر انتشار شماره جدید در 30 تیر]

 هفته نامه ۹دی در آستانهٔ تعطیلی! 

هفته نامه ۹دی از سال ۸۹ که پا به عرصه مطبوعات کشور گذاشت تا به امروز، همواره کوشیده تا همچون یوم الله ۹دی، در راستای جهت گیری و مطالبات رهبر معظم انقلاب، با صراحت و شجاعت و بدون لکنت قلم، از حقوق مردم و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کند. مهمترین شرط تحقق این ویژگی، استقلال این رسانه مكتوب از جریانات سیاسی، گروه ها، احزاب، نهادها و سازمان های مختلف بود که به لطف الهی تا امروز به آن پایبند بوده ایم.

برای این استقلال البته هزینه هم پرداخته ایم؛ به طوری که علاوه بر شکایت های متعدد چهره های سیاسی غیرانقلابی و مسئولان دولتی از مدیر مسئول و نویسندگان ۹دی، این هفته نامه یک بار در دولت آقای احمدی نژاد و چهار بار در دولت آقای روحانی به دلیل انتقاد از سیاست های مسئولان وقت، توقیف و البته هربار پس از تبرئه در دادگاه، مجددا منتشر شده است.

اصرار بر استقلال در ۹دی، سبب شده تا این رسانه از سوی هیچ حزب، گروه، جریان، نهاد و سازمانی مورد حمایت مالی قرار نگیرد و در دولت فعلی نیز به دلیل انتقادات صریح از سیاست های داخلی و خارجی آن، همواره مورد بغض نهادهایی واقع شود که وظیفه ذاتی آنها حمایت از رسانه های خصوصی است. اما اکنون، متأسفانه هزینه های سنگین انتشار رسانه مكتوب بویژه از ابتدای سال ۹۷ و افزایش شدید قیمت کاغذ، ادامه فعالیت برای این رسانه را طاقت فرسا کرده است.

تمام تلاش ما در طول چند سال عمر مطبوعاتی مان، این بوده تا با زنده نگه داشتن نام یوم الله ۹دی، ضمن پیگیری مطالبات مردمی و انقلابی، خاری در چشم جریان واداده داخلی، غیر انقلابی های درون نظام و فتنه گران کودتای سال ۸۸ باشیم، اما ادامه مسیر به دلیل هزینه های سنگین، راه را برای ما غیرممکن کرده است.

سوگمندانه هفته نامه ۹دی که چهاربار توقیف غرض ورزانه دولت فعلی، نتوانسته بود آن را متوقف کند، اکنون به دلیل مشکلات مالی، در آستانه تعطیلی است. ما نمی خواهیم وابسته به هیچ حزب و گروه و نهاد و جریانی باشم و تنها امیدمان برای ادامه فعالیت، به حمایت های مردمی است تا نام ۹دی همچنان همچون خاری در چشم فتنه گران، سازشکاران، ساکتین فتنه، واداده های داخلی و مفسدان اقتصادی باقی بماند.

برای حمایت از هفته نامه ۹دی علاوه بر خرید هفتگی، می توانید در صورت تمایل کمک های مالی خودتان را به شماره کارت 6037991899668820 یا شماره حساب 0107299263001 به نام هفته نامه ۹دی واریز نمائید .

کانال هفته نامه نه دی در تلگرام »»
@www_9day_ir

کانال هفته نامه ۹ دی در ایتا»»
Eitaa.com/noheday

کانال مدیر مسئول هفته نامه»»
eitaa.com/rasase

***

***

سیصد و بیست و سومین شماره 9 دی منتشر شد/ ترميم كابينه يا تغيير دولت
شماره 323 ام هفته نامه ۹دی امروز شنبه، 30 تیر، منتشر شد.

تیتر یک این شماره با عنوان «ترميم كابينه يا تغيير دولت» با توجه به تداوم مشكلات اقتصادي پيشنهاد عزل وزرا و مديران ارشد اقتصادي دولت را مورد ارزيابي قرار داده است.

گزارشی درباره هشت اقدام ويژه رهبر انقلاب براي بهبود وضعيت اقتصادي طي چهارماه گذشته در صفحه تحليل امده است.

پرونده ویژه نه دی برای سلسله برنامه های مردمی «شنبه های انقلاب» هم با عنوان «انقلاب اسلامی ايران، مردمي ترين تحول تاريخ جهان» به بررسی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه مشاركت عمومي پرداخته است.

يادداشتي از سردار محمدرضا نقدي با عنوان “پروستوريكاي نظام سرمايه داري” و يادداشت اول از دكتر زرشناس با عنوان “ضرورت انقلاب در اقتصاد ايران”در صفحه نخست نه دي امده است.

9دی را می توانید هر شنبه از دکه های مطبوعات تهیه کنید. 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات