دسته‌ها
فیلم

طرح منطقی جمهوری اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی [ویدیو]

بیانات امام خامنه ای درباره طرح منطقی جمهوری اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی که در شماره 138 نشریه خط حزب الله منتشر شده است را در ادامه میخوانیم

۱. مشکل رژیم صهیونیستی اساس عدم مشروعیت این رژیم است. رژیم صهیونیستی نامشروع است؛ تشکیل این رژیم بر یک اساس باطل انجام گرفته است.(۱۳۹۷/۰۳/۲۵)

۲. پایه‌ی رژیم صهیونیست در این منطقه‌ یک پایه‌ی سست و متزلزل و غلطی است؛ این هم چیزی نیست که کلیدش دست دولت‌ها باشد که بتوانند آن را حل بکنند.(۱۳۹۷/۰۳/۲۵)

۳. ما از روز اوّل طرح ارائه کرده‌ایم؛ ما گفته‌ایم که امروز دموکراسی و مراجعه‌ی به آراء عمومی یک شیوه‌ی مدرن و پیشرفته است که همه‌ی دنیا هم قبول دارند… این، چند سال قبل به‌عنوان نظر جمهوری اسلامی و فکر جمهوری اسلامی به سازمان ملل گفته شده و در آنجا ثبت شده. این حرف ما است.(۱۳۹۷/۰۳/۰۲)

اسرائیل
اسرائیل

۴. مثل همه‌ی کشورهای آزاد دنیا، مردم فلسطین -فلسطینیان واقعی- بایستی مورد سؤال قرار بگیرند؛ چه مسلمانشان، چه مسیحی‌شان و چه یهودی‌شان؛ آنهایی که فلسطینی‌اند، نه آنهایی که از جاهای دیگر وارد فلسطین شده‌اند. آراء آن کسانی که فلسطینی هستند باید مورد مراجعه قرار بگیرد و از آنها نظرخواهی بشود و آنها نظامِ حکومتی کشورِ فلسطین را معین کنند؛ آن نظام حکومتی نسبت به کسانی که وارد این منطقه شده‌اند، [یعنی] صهیونیست‌ها و رؤسایشان و بقیه، تصمیم خواهد گرفت. راه‌حلّ فلسطین جز این نیست و این همان نابود شدن و از بین رفتن رژیم باطل و جعلی صهیونیستی است.(۱۳۹۷/۰۳/۲۵)

۵. رژیم صهیونیستی همچنانکه قبلاً گفته‌ایم به شرط مبارزه همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها در ۲۵ سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت.(۱۳۹۵/۰۹/۲۴)

ویدیو : طرح منطقی جمهوری اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی

دریافت ویدیو (8مگابایت) |
تماشا ویدیو در دیدستان |
تماشا در روشنگری |

در ادامه بخوانید »» نشر دروغ های مجازی توسط سربازان اسرائیل علیه کشور ایران در دهه فجر [ + معرفی پویش ایران من ] +ویدیو پشت پرده نامه های جعلی

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات