دسته‌ها
اخبار

بار دیگر ناکارآمدی نسخه‌های آمریکایی ثابت شد [ بررسی بن بست غربگرایی در ایران ]

خط حزب‌الله ۱۳۹ | بن‌بست غرب‌گرایی

 صدوسی‌ونهمین شماره خط حزب‌الله منتشر شد.

نشریه خط حزب‌الله با توجه به خروج یکجانبه آمریکا از برجام و حل نشدن تحریم‌ها در جدیدترین سخن هفته خود با عنوان «بن‌بست غرب‌گرایی» به ناکارآمدی این نسخه‌های وارداتی برای حل مشکلات کشور پرداخته است.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم:  درست گفته‌اند “من جرّب المجرّب حلّت به النّدامة.” یعنی «اگر از تجربه‌ها درس نگرفتیم، قطعاً ضرر خواهیم کرد. باید تجربه‌ها را در مقابل چشم خودمان بگذاریم، ملاحظه کنیم و از این تجربه‌ها درس بگیریم.»(۱۳۹۷/۰۳/۰۲)

امروز اگر برخی افراد، دچار فراموشی تاریخی شده و تجربه‌های صد سال اخیر این کشور در تعامل با غرب را، فراموش کرده‌اند، حداقل تجربهٔ چند سال اخیر پیش روی ماست.

در سال‌های اخیر، با این تصور که می‌توان با آمریکا نشست و به نتیجهٔ مطلوب رسید و مشکل کشور یعنی تحریم‌ها را حل کرد، بر سر میز مذاکرات حاضر شدیم.

مذاکرات گرچه با نگارش متنی موسوم به “برجام” به انتها رسید، اما نه تنها مشکل تحریم‌ها حل نشد، بلکه تحریم‌های جدیدی هم مشمول ایران شد. تجربهٔ برجام بار دیگر نشان داد که با نسخه‌های وارداتی، نمی‌توان مشکل کشور را حل کرد

خبر ویژه این هفته خط حزب‌الله نیز به «مخالفت رهبر انقلاب با برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی ایشان در حادثه ۶ تیر» پرداخته است. رهبر انقلاب در پیغامی شفاهی درباره چنین مراسم‌هایی، خطاب به برگزارکنندگان فرموند: «بگویید مراسم شکرگزاری لازم نیست. مرا در دلتان دعا کنید«.

همچنین در دیدار روز گذشته مسئولان قوه قضاییه با رهبر انقلاب، ایشان به موضوع مهم مبارزه قاطع و صریح با مفاسد و مفسدان اقتصادی پرداختند. موضوعی که رهبر انقلاب در طول دوران رهبری خود نسبت به آن به مسئولین تذکر داده‌اند. به همین جهت خط حزب‌الله در این شماره به توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولین برای مبارزه با فساد پرداخته است.

در ماجرای هفتم تیر دو گروه رسوا شدند، چشم امید دشمن به این خصوصیات منفی ماست، مردم باید حس کنند که قوه قضائیه پناه آنهاست، همه باید خود را در مقابل مسئولیت‌هایی که دارند پاسخگو بدانند، اگر امروز جوان را تربیت نکنید فردا که مسئول شد کار را یا ضعیف انجام می‌دهد یا غلط، باید فضا برای انسان‌های مستعد باز باشد، مرد نباید خیال کند همه چیز مال اوست و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوسی‌ونهمین شمارهٔ خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید محسن حاجی‌بابا تقدیم شده است. 

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 139

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۲۵۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۵هزار تومان هزینه دارد .

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

شماره قبلی نشریه  »» اصلاح طلبان در زمین شیطان [ دانلود شماره ۱۳۸ نشریه خط حزب الله ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات