دسته‌ها
اخبار

پیام رسان گپ شرایط و ویژگی های جدید برای عضویت در کانال ها و گروه ها را منتشر کرد

چند روز قبل اطلاعیه ای در کانال رسمی پیام رسان گپ @Gap درباره امکانات و ویژگی ها و شرایط عضویت و افزودن عضو به گروه ها و کانال ها در گپ منتشر شد که در ادامه می خوانیم . همراه بنیانا باشید : 

این روزها تیم گپ با تمام توان مشغول آماده‌سازی بخش‌های جدید گپ است. با توجه به نظرات و پیشنهادات شما عزیزان، به شرایط عضویت در گروه‌ها و کانال‌ها امکانات و ویژگی‌های جدیدی اضافه شد.

1- اگر فرد از کانال/گروهٔ خارج شود، دیگر مدیر آن کانال/گروه نمی‌تواند این فرد را به آن کانال/گروه اضافه نماید. البته خود فرد می‌تواند در صورت تمایل مجدد به آن گروه/کانال باز گردد.

۲- اگر مدیر کانال/گروه یک کاربر را حذف نماید، دیگر آن عضو نمی‌تواند به گروه/کانال بپیوندند. تنها مدیر می‌تواند آن فرد را مجددا اضافه نماید.

۳- مدیر کانال/گروه در هر بار می‌تواند تا ۱۰۰ مخاطب را به صورت دستی به اعضای کانال/گروه‌ش اضافه نماید.

۴- مدیر کانال می‌تواند تا ۴۰۰ مخاطب را به صورت دستی به کانال خود اضافه نماید.

۵- مدیر کانال/گروه تنها افرادی را می‌تواند به صورت دستی به کانال/گروه‌ش اضافه نماید که شماره موبایل آن افراد را در مخاطب‌ش داشته باشد.

۶- مدیر کانال/گروه تنها افرادی را می‌تواند به صورت دستی به کانال/گروه‌ش اضافه نماید که شماره موبایل این مدیر جز مخاطبین آن افراد باشد.

امید است با اعمال این قوانین جدید، شرایط جذاب‌تری در گپ برای شما گپوندان عزیز فراهم شود. زیرا از این پس تنها افرادی که شما آنها را می‌شناسید می‌توانند شما را به کانال/گروهی دعوت نمایند.

تیم پیام رسان گپ @gap 

***

برای دانلود گپ از طریق سایت این پیام رسان https://gap.im اقدام کنید 

در ادامه بخوانید »» آموزش ساخت بسته استیکر در پیام رسان گپ [ ویدیو ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات