دسته‌ها
ازدواج

اگر به بنیادهای خانواده نرسیم سال 98 فتنه‌ای در این زمینه خواهیم داشت

حجت الاسلام زائری در مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی با محوریت کتاب “من زنده‌ام” نوشته معصومه آباد که در حوزه هنری برگزار شد؛ گفت: خداوند سنت‌هایی در زندگی بشر دارد که برهمه انسان‌ها فارغ از ملیت و باور آنها حاکم است. یکی از این سنت‌ها این است که هر کس روایت خودش را ماندگار نکند باخته است خدا هم اگر قرآن نداشت روایتش ماندگار نمی‌شد. اگر دردهای این نسل نوشته نشود ماندگار نمی‌شود و ما خواهیم باخت.

استاد زائری با اشاره به سنت های دیگر خداوند افزود: اگر بنیان‌های اساسی جامعه تحکیم نشود باخته ایم اگر به خانواده نرسیم می‌بازیم فارغ از این که چفیه داشته باشیم یا کروات خانواده بنیاد جامعه ما است با شعار دادن نمی توان مشکلات این حوزه را رفع کرد.

استاد زائری با اشاره به اتفاقات سال 78 و 88 گفت: یک سری اتفاقات ناخوشایند درسال 77 رخ داد و بعد از آن شاهد اتفاقات تلخ سال 78 بودیم؛ اتفاقاتی در سال 87 افتاد و بعد شاهد فتنه 88 بودیم؛ کسانی که امروز از فتنه حرف می‌زنند و درست هم می‌گویند و دلشان پردرد است اگر به بنیادهای خانواده نرسند سال 98 فتنه‌ای در این زمینه خواهیم داشت.

مدیر سابق مجموعه فرهنگی سرچشمه در ادامه افزود: دیگر سنت الهی این است که هر که کار کند نتیجه می‌گیرد ما باید تصمیم بگیریم که کار کنیم نظام خلقت بنیان‌های خودش را دارد یکی از اساسی‌ترین بنیان‌ها خانواده است امروز خانواده در کشور ما از هر زمان دیگری در معرض نابودی قرار دارد اگر بخواهیم جلوی مشکلات آینده را بگیریم و انقلاب را حفظ کنیم نیاز به تعقل داریم. حفظ انقلاب فقط به خون دادن نیست. برخی می‌خواهند فقط خون دهند درحالی که این آخرین قدم است.

استاد زائری تاکید کرد: اگر می‌خواهیم برای انقلاب کاری کنیم باید به خانواده برسیم؛ خطر تهدید خانواده در پشت در خانه‌های تک تک ما آمده است آیا می‌شود جلوی این هجمه ایستاد؟ آیا گفتمان انقلاب برای این امر قوی است؟ بله نمونه‌اش باحجاب شدن اروپایی ها و انقلاب بحرین و یمن است. دلمان قرص است که آینده از آن ما است به شرط آنکه کار کنیم نسل اول کار کرد و امانت را به دست ما سپرد حفظ این امانت با آرزوهای قشنگ و شعار دادن محقق نمی‌شود ما نیازمند برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاست‌گذاری برای تحکیم خانواده هستیم.

استاد زائری در پایان گفت: متأسفانه گاه خودمان برسر شاخ نشسته‌ایم و بن می بریم؛ رهبر انقلاب بارها درمورد خانواده صحبت کردند اما هیچ نهادی کارشایسته‌ای انجام نداد کار برای خانواده و شعار “من خانواده‌ام را دوست دارم” باید یک عبادت تلقی شود همه اینها پیشینه روایی دارد احادیث زیادی داریم که “خانه کعبه عبادت انسان است”. همه کسانی که به پرچم داری رهبر انقلاب اعتقاد دارند باید در همین خط باشند.

منبع : نسیم آنلاین 

در ادامه بخوانید »» دورهمی و خندوانه باعث افسردگی ایرانی ها می‌شوند [ + ویدیو ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات