دسته‌ها
اخبار

خبر های کوتاه درباره به وقت شام [ + اظهارات ابراهیم حاتمی کیا در سینما تربیت قم ]

اظهارات ابراهیم حاتمی کیا در سینما تربیت قم درباره به وقت شام

خوشحالم که  اکران های مردمی فیلم سینمایی به وقت شام از مشهد آغاز شد و در شهر قم به ایستگاه پایانی خود رسید.

در این دو ماه من از مردم عزیز انرژی زیادی گرفتم و حتی در برخی مواقع دست و پایم می لرزید و این وظیفه من را به عنوان یک فیلمساز سنگین تر می کند و من نگران آن بودم که چگونه بتوانم پاسخگوی محبت مردم باشم.

خوشحالم که می بینم پای روحانیون نیز به سینماها باز شده است. یادم است که در زمان جنگ فیلمی ساخته شد با عنوان پرواز در شب به کارگردانی مرحوم ملاقلی پور که در آن زمان شاهد حضور روحانیون در سینماها بودیم و آن زمان آرزو کردم که این فضا برای فیلم های خودم به وجود بیاید.

بنده در یکی از سفرها گفتم که خوشحالم که متدینین به سینماها آمدند، برخی رسانه ها از این جمله سو برداشت کردند در حالیکه که منظور حرف من کاملا مشخص بود که در حال حاضر می بینم بخشی از مردم مذهبی که طی سالهای اخیر کمتر به سینماها می آمدند با فیلم به وقت شام به نوعی با سینماها آشتی کردند.

واکنش هایی که از سوی مردم از طیف های مختلف و مخصوصا خانواده شهدا در این دو ماه دیدم من را مصمم تر به ادامه این راه کرد .

خرمشهر شهری که 30 سال قبل در آن جنگ بود، هنوز هم آثار جنگ در آن مشهود است و متاسفانه مدیریت کشور نشان داد که چگونه می شود که کار نکرد! و شهر را مثل یک موزه نگه داشت.

ولی باز هم شاهد بودم که در این شهر که هزار مشکل دارد و صدها بهانه که قهر کند با نظام، پای نظام می ایستند و از همان شهر عازم می شوند و در قامت مدافع حرم به شهادت می رسند.

من اجازه می خواهم از مردم شهر قم که از شهدای زینبیون بگویم کسانی که زبانم قاصر می شد زمانی که در اطراف حلب با آنها روبرو می شدم و خجالت می کشیدم که می دیدم برای حضور در منطقه چه سختی هایی می کشند و خدا این فرصت را به من بدهد که باز هم از این بچه ها حرف بزنم.

خبر های کوتاه درباره به وقت شام

«به وقت شام» 13 میلیاردی شد
جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا در آستانه آغاز اکران های بین المللی به فروش 13 میلیارد تومان رسید.

دریافت ویدیو (2مگابایت)

مادر شهید زین الدین ضمن تقدیر از ابراهیم حاتمی کیا گفت: بعد از 50 سال سینما نرفتن، برای فیلم به وقت شام با پای جان به سینما آمدم

مادر شهیدی که بعد از 50 سال به سینما آمد!
مادر شهیدی که بعد از 50 سال به سینما آمد!

نظر سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره فیلم به وقت شام

دریافت ویدیو (3مگابایت)

* جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا در اواخر تابستان سال جاري در كشورهاي كره جنوبي و ژاپن روي پرده مي رود.

*فیلم به وقت شام با دوبله زبان اشاره طبیعی و با زیرنویس کاملا فارسی برای ناشنوایان در چند سینمای تهران و شهرستان اکران می شود .

نظر مجریان تلویزیون درباره فیلم به وقت شام

دریافت ویدیو (3مگابایت)

در ادامه بخوانید »» به وقت شام امکان ندارد به وقت خوزستان شود [ سخنان استاد حاتمی کیا در سینما اکسین اهواز ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات