دسته‌ها
معرفی

پشتیبان گیری از تلگرام با پورت باکس portbox [ خدمتی از شرکت دانش بنیان بیان ]

پشتیبان گیری از تلگرام با پورت باکس portbox
پشتیبان گیری از تلگرام با پورت باکس portbox

پشتیبان گیری از تلگرام با پورت باکس portbox

با پورت باکس می‌توانید به صورت امن از تمام محتوا و مخاطبین تلگرام، گروه‌ها و کانال‌ها به صورت رمزنگاری شده بک‌آپ و پشتیبان بگیرید.

امن و قابل رمزنگاری با الگوریتم قدرتمند AES-256 

سریع و آسان، مبتنی بر کلاینت اصلی تلگرام 

با رعایت کامل شاخص‌ها و ملاحظات حریم خصوصی

قابل بازیابی و مرور همیشگی بدون اتصال به اینترنت 

در پورت‌باکس داده‌های شما پس از پشتیبان‌گیری با الگوریتم رمزنگاری AES نسخه 256 بیتی رمز شده و فقط با کلمه عبوری که شما مشخص میکنید، در دسترس خواهند بود. 

با استفاده از پورت باکس اطلاعات شما فقط و فقط بر روی گوشی هوشمند شما ذخیره خواهد شد در این فرآیند هیچ گونه سرور واسط به منظور ذخیره اطلاعات کاربران وجود ندارد.

شما می توانید به سادگی با نصب اپلیکیشن پورت باکس از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، این داده ها هم داخل اپلیکیشن و هم به صورت فایل جداگانه در دسترس هستند.

با استفاده پورت باکس محدودیتی در ذخیره مکالمات فردی،گروهی و محتویات کانال نخواهید داشت. همچنین می توانید انواع فایل شامل متن ، تصویر و ویدئو را به راحتی ذخیره کنید.

پشتیبان گیری نامحدود از گفتگوهای شخصی و مخاطبین: رایگان

پشتیبان گیری نامحدود از هر تعداد گروه: 10 هزار تومان

پشتیبان گیری نامحدود از هر تعداد کانال: 30 هزار تومان

دانلود مستقیم فایل apk با حجم 14 مگابایت | دریافت 

وب سایت پورتباکس      https://portbox.ir

دانلود از کافه بازار           https://cafebazaar.ir/app/ir.portbox

پورت باکس خدمتی از شرکت دانش بنیان «بیان» است. در ابتدا ما پورت باکس را برای رفع نیازهای داخلی شرکت و امکان بک آپ گیری از تلگرام در صورت فیلتر شدن آن طراحی کرده بودیم، اما بنا به درخواست های متعدد کاربران خوبمان، تصمیم گرفتیم پورت باکس را منطبق با نیازهای کاربران گسترش دهیم و به صورت عمومی نیز عرضه کنیم. اکنون این ابزار به نسخه پایدار خود رسیده است و ‌در آینده نیز قابلیت ها و امکانات متعدد دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد.

استاندارد رمزنگاری پیشرفته (Advanced Encryption Standard) یا به اختصار AES مشخصه‌ای برای رمزنگاری داده‌های دیجیتال است که توسط مؤسسه ملی فناوری و استانداردهای ایالات متحده ایجاد گردیده است.

استاندارد رمزنگاری پیشرفته توسط دولت ایالات متحده پذیرفته شده و اکنون در سراسر جهان استفاده می‌گردد. این الگوریتم رمزنگاری به جای استاندارد رمزنگاری داده‌ها (DES) جایگزین گردیده‌است. الگوریتم AES یک الگوریتم کلید متقارن است.

AES در بسته‌های رمزنگاری متفاوتی در دسترس بوده و نخستین سایفر باز و در دسترس عموم است که توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا (NSA)، بعد از بکارگیری در یک ماژول رمزنگاری تأیید شده NSA، برای اطلاعات خیلی محرمانه تصدیق شده‌است.

منبع : وبلاگ شرکت بیان

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات