دسته‌ها
صوت

گناه همجنس بازی چیست ؟ آیا بازگشت قوم لوط امکان پذیر است ؟ [بررسی موضوع در 5 پادکست 15 دقیقه ای ]


صدوم یا سدوم شهری بود که حضرت لوط علیه السلام برای هدایت مردمان بدکار آنجا مبعوث شد. آن مردمان گناهی مرتکب می شدند که از کثیف ترین و بزرگترین گناهان کبیره است و خداوند به شدت از آن بدش می آید : انجام عمل جنسی مرد با مرد که در عربی لواط نام گرفته است.

صدوم یا سدوم شهری که حضرت لوط علیه السلام آنجا مبعوث شد

حضرت اسحاق علیه السلام هم برای هدایت مردمان شهر عموره فرستاده شد. زنان این شهر با زنان نزدیکی می کردند. خداوند در قرآن از آنها به نام اصحاب رس نام برده است.

عذابی که بر قوم لوط نازل آمد چهار شهر از آنان را در بر گرفت که اکنون زیر دریای مرده (بحر المیت) در مرز فلسطین و اردن قرار دارد، صدوم، عمورا، ادوما، صابییم. میزان نمک این دریاچه ۲۰۰ درصد است که بالاترین غلظت نمک در میان دریاچه هاست.

قرآن می فرماید فَجَعَلْنَا عَالِیَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْ‌نَا عَلَیْهِمْ حِجَارَ‌ةً مِّن سِجِّیلٍ ﴿٧٤ حجر﴾

یعنی شهر را کاملا زیر و روکردیم و سنگهای سجیل بر آنان باراندیم.

سنگ های سجیل هم اکنون در صحرای اردن موجود است که به اندازه هندوانه و خاکستری رنگ بوده و هنوز ۱۵ درصد ماده سوختی از آن می توان استخراج کرد. سپس از باقیمانده آن برای کارهای ساختمانی استفاده می شود.

فَلَمَّا جَاءَ أَمْرُ‌نَا جَعَلْنَا عَالِیَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْ‌نَا عَلَیْهَا حِجَارَ‌ةً مِّن سِجِّیلٍ مَّنضُودٍ ﴿ هود ٨٢﴾

پس چون فرمان ما آمد، آن [شهر] را زیر و زبر کردیم و سنگ‌پاره‌هایى از [نوع‌] سنگ گلهاى لایه لایه، بر آن فرو ریختیم.

از قرآن بر می آید که قوم لوط هم اکنون با جسد مادیشان زیر بحر المیت یعنی مکانی که شهرشان بود و عذاب آمد در حال عذاب هستند.

أُولَـٰئِکَ الَّذِینَ لَهُمْ سُوءُ الْعَذَابِ وَهُمْ فِی الْآخِرَ‌ةِ هُمُ الْأَخْسَرُ‌ونَ ﴿نمل ٥﴾

آنان کسانى‌اند که عذاب سخت براى ایشان خواهد بود، و در آخرت، خود زیانکارترین [مردم‌]اند.

پس عذاب این دنیا غیر از عذاب آخرت است.

شاهد این ادعا این است که اولا این دریاچه نتیجه شهاب سنگ نیست چون شکل آن گرد نیست. دوم اینکه در کل مناطق نزدیک و حتی دور معدن نمک وجود ندارد. سوم آنکه شدت آتش و تشعشات آن به حدی است که در نقشه های شبانه ماهواره ای برخلاف دیگر دریاها و دریاچه ها که سیاه هستند، قرمز تیره است. و البته باید بدانیم لایه ی ضخیم نمک اشباع شده، امروزه برای جلوگیری از نفوذ تشعشعات اتمی به کار می رود.

احادیثی از ائمه نقل شده که برخی مومنان می توانند صدای این کفار و عذاب آنها را بشنوند.

منبع : تحقیق دکتور و مهندس خالد العبیدی پیرامون بررسی های جیولوژی و آموزه های قرآنی پیرامون صدوم (عربی) | لینک منبع

همجنس گرایی چیست ؟ آیا بازگشت قوم لوط امکان پذیر است ؟
همجنس بازی چیست ؟ آیا بازگشت قوم لوط امکان پذیر است ؟

مدتی قبل رادیو صدای میقات برای بررسی موضوع قوم لوط و اسم جدیدی که آمریکایی ها برای آن انتخاب کرده اند یعنی همجنس گرایی برنامه ای منتشر کرد . 5 برنامه حدودا 15 دقیقه ای که درباره همجنس بازی در میان گناه کاران دنیا صحبت میکند

در این برنامه که با عنوان ” بازگشت قوم لوط ” منتشر شده است ، راهکارهای شیطان در جا انداختن همجنس بازی میان دختران و پسران در سال های اخیر بررسی می شود . پیشنهاد می کنیم حتما این برنامه را گوش کنید (حجم هر فایل حدودا 5 مگابایت است )

دانلود پنج قسمت برنامه بازگشت قوم لوط (بررسی کارهای همجنس بازی در ایران و دنیا)

بازگشت قوم لوط : قسمت اول

دریافت mp3 | دانلود در ایتا | دانلود در گپ | دانلود در تلگرام | لینک مگا | لینک مدیافایر


بازگشت قوم لوط : قسمت دوم

دریافت mp3 | دانلود در ایتا | دانلود در گپ | دانلود در تلگرام | لینک مگا | لینک مدیافایر


بازگشت قوم لوط : قسمت سوم

دریافت mp3 | دانلود در ایتا | دانلود در گپ | دانلود در تلگرام | لینک مگا | لینک مدیافایر


بازگشت قوم لوط : قسمت چهارم

دریافت mp3 | دانلود در ایتا | دانلود در گپ | دانلود در تلگرام | لینک مگا | لینک مدیافایر


بازگشت قوم لوط : قسمت پنجم

دریافت mp3 | دانلود در ایتا | دانلود در گپ | دانلود در تلگرام | لینک مگا | لینک مدیافایر


روایت یک گناه کار ( همجنس گرایی ) در زمان امام علی علیه السلام

غلامی را در زمان عمر به جرم قتل مولایش گرفتند و غلام هم به جرمش اعتراف کرد. دستور قتلش صادر شد. اما امیرالمومنین حضرت علی از غلام پرسید برای چه او را کشتی؟ گفت می خواست با من لواط کند از خودم دفاع کردم و در این میان کشته شد.

حضرت علی علیه السلام پرسید: چه ساعتی دفن شد؟ گفتند فلان ساعت. به عمر فرمود: این غلام را سه روز حبس کن تا حکم دهم. روز سوم از اولیای دم مقتول خواست بروند قبر را باز کنند و جنازه را بیاورند. رفتند و قبر را خالی دیدند.

به مولا گزارش کردند. تکبیر سرداد و فرمود: به خدا قسم غلام دروغ نگفته. از پیامبر شنیدم که فرمود: هرکس از امت من عمل قوم لوط را انجام دهد تا مرگ مهلت دارد. بعد از مرگش پس از سه روز جسدش به قوم لوط ملحق خواهد شد. (بحار الانوار ج۷۶ ص۷۱ حدیث ۲۴)


پادکست چیست ؟

چند سالی هست که دانلود و شنیدن فایلهای صوتی انتخابی در فضای اینترنت همه گیر شده است. این نوع فایلهای صوتی که به آنها اصطلاحا پادکست می گویند تنها به موسیقی و یا برنامه رادیویی محدود نمی شوند، بلکه در موضوعات مختلف و در قالب های گوناگون در فضای اینترنت عرضه می شوند.

کتاب های صوتی ، نمایشنامه های صوتی و حتی مقاله های رادیویی زیادی وجود دارند که علاقمندان می توانند آنها به صورت آنلاین شنیده و یا دانلود نموده تا در فرصت های مقتضی گوش دهند.

این روش ارائهٔ محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت؛ و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود.


حتما دانلود کنید » داستان صوتی روز آخر [مسیح دروغین اجازه یاری صاحب الزمان را نمی‌دهد]


🔰 «لا تقربوا الزنا» در کلام عیسی ابن مریم (ع)

💠 امام صادق (ع) از حضرت مسیح (ع) روایت کرده که می‌فرمود :

⛔️ موسی بن عمران به شما امر کرد زنا نکنید و من به شما امر می‌کنم که #فکرزنا را هم در خاطر نیاورید چه رسد به عمل زنا؛

✅ زیرا آن‌کس که فکر زنا می‌کند مانند کسی است که در عمارت زیبا و مزینی آتش روشن کند پس اگرچه عمارت آتش نگیرد ولی دودهای تیره آتش زیبایی‌های عمارت را خراب می‌کند پس فکر گناه هم به همین شکل، قلب انسان را تیره و تار می‌سازد و به صفا و پاکی آن ضربه می‌زند ولو که عملا مرتکب آن نشوید!!!

📚 وسائل الشیعه، شیخ حرّ عاملی، ج۵، ص۷

نظر پوتین ، رئیس جمهور روسیه درباره گناه همجنس بازی

⭕️ پوتین: چیزی به نام همجنس‌گرایی وجود ندارد، ما باید برای این بیماری درمانی پیدا کنیم، تراجنسیتی‌ها مانند جهش‌های کرونا انواع مختلفی شده‌اند، اگر مردی تبدیل به زن شود، در ورزش زنان برنده می‌شود و ورزش زنان نابود خواهد شد. مرد مرد است، زن زن و مادر مادر و پدر پدر

پوتین در بخش دیگری از سخنانش دستور داد: همجنس‌گرایان نباید در المپیک زمستانی به کودکان نزدیک شوند

❣️به بهانه‌ی روز ولادت حضرت عیسی بن مریم علیه‌السلام- 🎉

💢 چرا مسیحیان در برابر گناه همجنس بازی ، زنازادگی و رباخواری جهانی در جوامع و در کلیساها ساکتند؟ چرا اجازه‌ی رسمی‌کردن همجنس‌بازی را در کلیساها می‌دهید؟ چند نفر از روحانیت مسیحی و کشیشان و پاپ‌ها، در مقابل حکم زندانی شدن پسر ۳۰ ساله‌ی مسیحیِ آمریکایی که پرچم #همجنس_بازان را از “کلیسای متحد مسیح” پائین کشید و آن‌را آتش زد، اعتراض کردند؟! چرا پاپ در کلیسای واتیکان هیچ بیانیه‌ای نداد؟!! اگر امروز، حضرت عیسی -علیه‌السلام- بود، با این گناه مبارزه نمی‌کرد؟!

🔸 بازخوانی هشدارهای امام خمینی (ره) به علمای مسیحی در دیدار با کشیش‌های آمریکایی و الجزایری، عید کریسمس ۱۳۵۸

♦️ روحانیت مسیح موظف است به حسب تعلیمات مسیح، و به حسب تعلیم خدای بزرگ که با این قدرت‌هایی که برخلاف مسیر انبیا و برخلاف مسیر مسیح رفتار می‌کنند، مبارزه معنوی بکنند.

♦️ من به شما که روحانیین مسیح هستید، به وسیله‌ی شما به ملت آمریکا، به روحانیان آمریکا، به روحانیت مسیح در تمام دنیا پیام می‌فرستم که هم مظلومین را دریابید و هم حضرت عیسی را و هم مذهب مسیح را. مذهب مسیح و حضرت عیسی در معرض اتهام واقع شده است، این مذهب را دریابید!

♦️ روحانیان مسیح ساکت‌اند. چرا باید ساکت باشند؟…. لااقل هدایت نکنید آن‌ها را؟ هدایت محصور به کلیساست؟ هدایت محصور به یک جمعیت پایین است؟ یا هدایت، اول، مال بالاهاست؟
انبیا که مبعوث شدند اول با طبقه بالا مقابله کردند.
حضرت موسی با فرعون مقابله کرد.
طبقه بالا اولی‌ هستند به این‌که مقابله بشوند و هدایت بشوند.
شما روحانیون هدایت کنید این طبقه بالا را.
هدایت کنید این رؤسای جمهور را.
دریابید عیسی مسیح را.
دریابید ملت مسیح را.
دریابید مسیحیت را.
نگذارید مسیحیت در نظر مردم مشوه بشود. نگذارید روحانیت مسیح در نظر مردم یک روحانیتی باشد طرفدار ظالم‌ها.

📚 صحیفه نور، ج۱۱، ص۹۳، ۱۳۵۸/۰۴/۱۰


‍📛 شعله‌ور شدن آتش خشم دانشجویان در پی حمایت استاد دانشگاه ویرجینیا از افراد پدوفیل (بچه‌باز!)

🔻”آلین واکر” استاد جامعه شناسی و حقوق جزایی دانشگاه ویرجینیا گفته افراد پدوفیل (بچه‌باز یا کسی که با بچه‌ها، رابطه جنسی برقرار می‌کند) همیشه آدم‌های آنرمالی نیستن و همه افراد وقتی با جذابیت مواجه می‌شن نمی‌تونن خودشون رو کنترل کنن

🔻”واکر” برای تز دکتری‌اش یک کتاب نوشته که در اون هم از افراد پدوفیل حمایت کرده و گفته باید به جای عبارت پدوفیل از عبارت متمایل به خردسالان استفاده بشه!

🔻این صحبت‌ها موجب خشم دانشجویان شده و برای برکناری این استاد ۳۰۰۰ امضا جمع شده اما دانشگاه گفته کتاب و صحبت‌های این استاد مشکلی برای بچه‌ها به وجود نمیاره

🔻”واکر”در کتابش گفته برای افراد پدوفیل باید یک طیف گسترده و متنوع از پورنوگرافی بچه‌ها فراهم بشه تا جایگزین #آزار_جنسی کودکان بشه‼️

منبع :👇

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10207985/amp/University-professor-sparks-fury-claiming-sexual-attraction-children-isnt-immoral.html

⚠️ مجاز دانستن و وجاهت قانونی دادن به بسیاری از انحرافات جنسی از جمله گناه همجنس بازی ، سکس فانتزی یا زنای ذهنی ، قانونی کردن ازدواج با محارم، زنا با حیوانات، ریشه در علوم غیرتوحیدی تمدن غرب و استادان دانشگاهی دارد که جهل را در قالب علم تدریس می‌کنند، در این شرایط، خیلی عجیب هم نیست که یک استاد دانشگاه پیدا شود و بگوید افراد پدوفیل مشکل اخلاقی ندارند و فقط تمایل به بچه‌ها دارند!! این، همان جاهلیت مدرن است.

#چشم_و_دل_سیرهای_هرزه

#جامعه_خوکی

#تمدن_نکبت


❌ #فرقه_همجنس‌بازان با مناسک یهودی ازدواج کردند

⛔️ فرماندار ۴۰ ساله کلرادو در یک مراسم سنتی یهودی در بولدر با شریک ۱۸ ساله خود ، مارلون ریس ازدواج (گناه لواط خود را قانونی) کرد.

🔻 جارد پولیس اولین فرماندار همجنس‌باز در ایالات متحده معرفی می‌شود.

🔻 آن‌ها مراسم خود را در محوطه دانشگاه بولدر کلرادو برگزار کردند تا از فضای فرهنگی دانشگاه، به قول خودشان، درسی به دیگران بدهند
منبع: گاردین
https://rizy.ir/mlZkP

ام الفساد قرن آمریکا است

⚠️ قضیه‌ی ازدواج (هم‌باشی) همجنس‌بازان در دانشگاه کلرادو مثل سایر درس‌هایی است که در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تدریس می‌شود و به اسم علم، جهل را به دانش‌جویان آموزش می‌دهند!

⚠️ اساسا قبح‌زدایی از #گناههمجنسبازی و وجاهت دادن به آن، نتیجه‌ی همین دروس دانشگاهی است و کسانی که این گناه شنیع را در مجلس سنا و پارلمان‌های کشورها تصویب می‌کنند، فارغ‌التحصیلان ارشد و دکترای همین دانشگاه‌ها هستند که به اسم علم و دانش، به #جاهلیت_مدرن رسمیت می‌بخشند.

#همجنس_بازی_گناه_قوم_سدوم #تمدن_نکبت #جامعه_خوکی_آمریکا


🔰 نهم سپتامبر، سال #روز اعتراضات گسترده خیابانی مردم بوسنی علیه فرقه همجنس‌بازان / کشورهای مسلمان #عبرت بگیرند!

#مدافعان_لوط_نبی_ع

#شورش_علیه_همجنس_بازی

💢 هزاران نفر از شهروندان کشور مسلمان بوسنی روز یکشنبه نهم سپتامبر ۲۰۱۹ (هجدهم شهریور ۱۳۹۸) که در ایران، روز تاسوعا بود، علیه اولین خودنمایی همجنس‌بازان در خیابان، دست به اعتراضات گسترده زدند و شعارهایی علیه طرف‌دارن #قوم_سدوم سر دادند!

💢 اعتراضات مردم بوسنی که علاوه بر مسلمانان، حضور غیر مسلمانان نیز در آن، پررنگ بود، در حالی برگزار شد که خودنمایی همجنس‌بازان تحت تدابیر شدید امنیتی و با حمایت بی‌سابقه‌ی پلیس این کشور از #سدومیان برگزار شد!!

🔻 بیش از ۱۰۰۰ تن از نیروهای پلیس با نصب موانع و دیوارهای موقت در مسیر تجمعات، امنیت همجنس‌بازان را تأمین می‌کردند!!

📍نیروهای تک‌تیرانداز نیز بر روی پشت‌بام‌ ساختمان‌هایی در مسیر اصلی منتهی به مرکز شهر حضور داشتند!

📛 سفیر آمریکا در بوسنی هم که خودش یک #لواط_کار است، به همراه برخی از نمایندگان کشورهای اروپایی در جایگاه پشتیبانان از تظاهرات سدومیان، در تجمعات همجنس‌بازان، حضور داشتند!! | #ببینید 🔻
🎥 ‍https://t.me/Halalzadeha/8084

📍بعد از برنامه‌ریزی غرب که هرساله در چند کشور غربی، ازدواج (هم‌باشیِ) همجنس‌بازان را تصویب می‌کنند، چند سالی است که آن‌ها سعی در تصویب #گناههمجنسبازی در کشورهای مسلمان را دارند!

📛 مشخصاً کشور عربستان، امارات، عراق، افغانستان، قطر، کویت، بحرین، مالزی و چندین کشور دیگر، امروز شاهد برخی حرکت‌های خزنده برای عادی‌سازی و قبح‌زدایی همجنس‌بازی است!

📛 برای ایران نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده‌اند و قصد دارند در چند سال آینده، تجمعات همجنس‌بازان را به داخل کشور ایران بکشند!!

📌 بارها در جنبش، این موضوع را تذکر دادیم اما دریغ از یک صدا از مسؤولین کشور!! دستگاه‌های مرکزی در غفلت و تعطیل‌اند، اگر مردم متدین ایران، #آتشبهاختیار به صحنه نیایند، فردا باید با همجنس‌بازان کف خیابان‌های تهران دست و پنجه نرم کنیم! وضعیت امروز بوسنی می‌تواند درس عبرتی برای ایران و جهان اسلام باشد!!

📌 گناه شنیع همجنس‌بازی همان گناه #قومسدوم بود که لوط نبی (ع) از طرف خداوند متعال، برای هدایت‌شان فرستاده شد اما مردم این #شهرگناه حاضر به ترک گناه خود نبوده و سرانجام حضرت لوط (ع) را از شهرشان اخراج کردند و دچار عذاب الهی شدند! همجنس‌بازی، علاوه بر نابود کردن و هلاکت حرث و نسل، نقض صریح #حقحلالزادگی و #حق_خانواده در جهان را در پی دارد!!

#فرقه_همجنس_بازان

#همجنس_بازی_گناه_قوم_لوط


این صفحه در بنیانا در تاریخ چهار دی 1400 بروز رسانی شد.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات