دسته‌ها
معرفی

نشر دروغ های مجازی توسط سربازان سایبری اسرائیل علیه ایران در دهه فجر [ + معرفی پویش ایران من ] +ویدیو پشت پرده نامه های جعلی

جریان ضدانقلاب در فضای مجازی (خصوصا تلگرام) در آستانه دهه مبارک فجر، برخی اخبار کذب را با هدف مشغول کردن افکار عمومی در فضای مجازی منتشر و توزیع کرده که پیگیری‌های ما از کذب بودن آن‌ها حکایت دارد.

نامه جعلی و فتوشاپی بین دو مقام مسئول در کشور، مصاحبه جعلی با یکی از نیروهای انقلابی و برخی مسائل داخلی ازجمله دروغ‌هایی است که در برخی کانال‌های ضدانقلاب در حال توزیع است؛ با توجه شکست توطئه یک کانال تلگرامی ضدانقلاب در رسیدن اهداف ضدایرانی خود، گفته می‌شود این‌گونه اخبار کذب برای انتقام از هوشیاری مردم است.

در یکی دیگر از این دروغ‌ها، نامه‌ای منتسب به آیت‌الله جنتی خطاب به علی لاریجانی منتشر شده که این نامه از اساس وجود خارجی ندارد و پیگیری‌ها از دفاتر ایشان، نشان می‌دهد که اساساً چنین نامه‌ای بین  این 2 مقام مسئول ردوبدل نشده است.

در یکی دیگر از دروغ‌ها، نامه‌ای منتسب به یک مقام عالی‌رتبه توزیع شده که تمام مفاد آن کذب و از اساس دروغ است و برای مخاطبان روشن است که ادبیات استفاده‌شده در آن نامه، با ادبیات آن مقام عالی هیچ سازگاری ندارند؛

از طرفی یک مصاحبه جعلی با فردی که خود را بسیجی معرفی می‌کند منتشر شده که وی به سیاه‌نمایی علیه نیروهای انقلاب می‌پردازد که این موضوع نیز بیشتر به یک ماجرای طنز شباهت دارد تا یک مصاحبه.

سربازان اسرائیلی بخشی از پست های تلگرامی و توییت ها را ارسال می کنند
سربازان سایبری بخشی از پست های تلگرامی و توییت ها را ارسال می کنند

یک کارشناس امور رسانه در همین زمینه و درباره چرایی تشدید این دروغ‌ها در مقطع کنونی گفت: دروغ‌های برخی کانال‌های ضدانقلاب برای تفرقه‌افکنی و تأثیرگذاری در حضور مردم در مراسم‌های دهه فجر از جمله 22 بهمن است و روشن است که جریان ضدانقلاب می‌خواهد با دروغ‌پراکنی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تحت تأثیر قرار دهد.

ویدیو : دروغگویی در فضای مجازی به همین آسانی است! (پشت پرده انتشار نامه‌‌ی پرداخت سکه به بسیجیان در کانالهای ضد انقلاب و آمدنیوز ) 

دریافت ویدیو (3مگابایت)

تصویر : در دی ماه 96 چه کسانی مردم را به فتنه و آشوب دعوت کردند ؟ (نکته جالب اینجاست که موج اعتراضاتی که به اسم ایران راه افتاده از کشورهای عربستان، امريكا، تركيه، اسرائيل و … هدایت شد! ) 

[su_note]

در ادامه بخوانید »»

تیم سایت شایعات :سوالات مخاطب آتئیست را هم جواب دادیم!

سایت شایعات ,ایده برتر وب فارسی [شکارچیان چهل کلاغ]

[/su_note]

[su_note note_color=”#BBDEFB”]

معرفی » سایت گرداب و سامانه تعاملی 

مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه پاسداران در سال 1386 و به عنوان بخشی از پدافند سایبری سپاه و بر اساس اصل 150 قانون اساسی تاسیس شد.

رشد قارچ‌گونه جرائم سازمان‌یافته بین‌المللی و سوء استفاده از بستر اینترنت و سایر سامانه‌های ارتباطی و انجام اقدامات تروریستی، جاسوسی اینترنتی، پولشویی و تخریب نظام فرهنگی و اجتماعی جامعه و هتک حرمت و توهین به مقدسات دینی و ارزش‌های انقلابی از دلایل راه‌اندازی این مرکز به منظور شناسایی و برخورد با جرائم مذکور با هماهنگی قوه قضائیه بوده است.

پروژه‌های مضلین، فتنه عمیق، دارکوب، مرصاد، چشم روباه، ناصح و عنکبوت بخشی از اقدامات این مرکز است که از طریق سایت «گرداب» رسانه‌ای شده است. نکته قابل توجه آنکه پایه بخش قابل توجهی از پروژه‌های اجرا شده توسط مرکز، ناشی از گزارش‌های مردمی ارسال شده از طریق این سایت بوده است.  |  لینک سایت گرداب http://www.gerdab.ir

سامانه تعاملی گرداب ( ثبت تخلفات اینترنتی )

شما هم میتوانید بر مبنای ادای تکلیف امربه معرف و نهی از منکر حامی اینترنت پاک باشید

لینک صفحه عضویت در سامانه تعاملی گرداب : https://my.gerdab.ir 

[/su_note]

[su_note note_color=”#BBDEFB”]

پویش ایران من

ایران من؛ قرار است با نگاهی متفاوت و البته گرافیکی به سراغ دستاورد ها و پیشرفت های ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته رفته است تا به زبان گرافیک آن را روایت کند.

کانال ایران من بیش از 1000 مطلب شامل طرح گرافیکی و عکس نوشته برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی منتشر کرده است | برای استفاده از محتوای کانال یوزر  @iranman_ir را در تلگرام جستجو کنید

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات