دسته‌ها
اخبار

درباره شیطان ” علی بانگی ” و فساد جنسی طرفداران آمریکا [+ویدیو درباره گروه اصل19]

علی بانگی
علی بانگی

[su_note note_color=”#BBDEFB”]

چند روز قبل خبری مبنی بر تحت پیگرد قضایی قرار گرفتن شیطان ” علی کریمی زاده بانگی ” در کانادا منتشر شد  .

در پی این رسوایی اخلاقی علی بانگی (کارشناس همیشگی بی بی سی فارسی) در کانادا که افراد زیادی از تجاوز های او به همکارانش خبر می دهند بسیاری از دوستان او در گروه اصل ۱۹ می گویند کار وی یک دزدی چند میلیون دلاری از دولت آمریکا و کانادا به اسم آزادی اینترنت بوده و تمام ادعا های او برای آزادی اینترنت در ایران به نوعی کلاه برداری از دولت کانادا و آمریکا بوده است.

 

علی بانگی و نزار زکا جاسوس لبنانی آمریکایی زندانی در ایران از سال ها پیش در ایران برای آزادی اینترنت تلاش می کردند.

در حال حاضر بسیاری از مخاطبان شبکه های مجازی به این نتیجه رسیده اند که اپوزیسیون خارج نشین همواره خود را روشنفکر و ناجی مردم و حامی حقوق زنان و مدافع آزادی بیان نشان می دهند، اما مخفیانه در خلوت خود به زنان تجاوز می کنند.

این تنها نمونه ای است که در سال های اخیر مشابه آن را صد ها بار در تلویزیون های فارسی مثل شبکه منوتو مشاهده کرده ایم.

[/su_note]

متنی که در ادامه میخوانید به قلم دکتر طباخی (تحلیلگر و روزنامه نگار) درباره این موضوع ، که در کانال جستجوگر @jostejougar1 منتشر شده است »» 

 

حقوق بشر به روایت اصل19

آزار جنسی در قرارگاه جنگ سایبری

علی بانگی موسس و مدیر مجموعه “اصل19” به اتهام آزار جنسی در تورنتو کانادا دستگیر شد و مورد پیگرد قضایی قرار گرفت. وی از سال 2005 به کانادا مهاجرت کرد و در مصاحبه ای شورایعالی فضای مجازی و دولت ایران را “دشمنی” خطاب کرده بود که امنیت کاربران در ایران را مختل کرده است.

 

بانگی در مجموعه اصل19 در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در تلاشی موفق، کوشید با ارائه اپلیکیشن ها و اقدامات ویژه امنیتی، جامعه ایران را با جنگ سایبری و محتوایی مهندسی کند.

 

اپلیکیشن های روحانی سنج، دیدبان مجلس، میدون، خوندی، پس کوچه و برنامه سایبریاری ایران حاصل دوره مدیریت کاری اوست. اهم فیلترشکن های فعال در حوزه ایران شامل سایفون، تانل برد، لنترن، هاتسپات شیلد، هفت خوان، تور و غیره نیز در مجموعه اصل19 تولید یا پشتیبانی می شوند.

 

برخی منابع معتقدند علی بانگی در جریان تهیه “اطلس قوانین ایران” و با هدف تغییر برخی برنامه ها و اسناد بالادستی سایبری ایران ارتباطاتی با تیم نصرالله جهانگرد در سازمان فناوری اطلاعات در سالهای گذشته برقرار کرده است.

 

به عنوان مثال اکتبر 2015 هیفوس (وابسته به وزارت خارجه هلند) و اصل 19 بنا بود همایش iGMENA را با حمایت سازمان فناوری اطلاعات در تهران برگزار کنند که با انتشار گزارش این ماجرا در کیهان، قضیه منتفی شد.

 

علی بانگی از روابط جدی ای با دیگر رابط دولت روحانی در حوزه سیاست خارجی – نایاک- برخوردار بود و مجموعه تحت مدیریتش توسط گوگل، وزارت خارجه کانادا و دولت آمریکا تامین مالی می شود.

 

بلافاصله پس از انتشار خبر دستگیری بانگی، چند نفر از کارمندان اصل19 با انتشار پیام هایی اعلام کردند که از اتهامات جنسی وی تعجب نکرده اند و این موضوع در محل کارشان مسبوق به سابقه بوده است. البته اصل19 نیز کوشید با انتشار بیانیه ای خاتمه همکاری موسس اش با مجموعه را اعلام کرده و از گسترش ماجرا جلوگیری کند.

 

 با توجه به واکنش های منفی اعضای مجموعه به نظر می رسد اصل19 در پیگیری به موقع اختلالات رفتاری بانگی عامدانه سهل انگار بوده و بر ماجرا سرپوش گذاشته است.

به عبارت ساده تر مهم ترین قرارگاه جنگ سایبری دولت های غربی علیه ایران که مدعی تلاش برای تامین حقوق بشر و آزادی مردم ایران از مسیر جنگ سایبری محتوایی و فنی بود برای امنیت و آزادی و حقوق کارمندان زیرمجموعه اش دست کم در برهه هایی، ارزشی قائل نبوده است!

 

ویدیو: گزارش از دستگیری شیطان علی بانگی (مدیر فاسد اصل 19) …
پخش شده در برنامه عصرانه شبکه افق مورخ 5/9/96

دریافت 

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات