دسته‌ها
کیوسک

نشریه افسران شماره پانزدهم ,دیپلماسی ویلچر و سبد کالا


الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ أَیَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا 
کسانی که کافران را به جای مومنان به دوستی می گیرند آیا عزت را نزد آنان می جویند ؟ ولی به یقین هرچه عزت هست از آن خداست (۱۳۹/ سوره نساء)

دانلود نشریه افسران شماره پانزدهم از سایتهای  صندوق بیان  |   مگاکلود  |  افسران  |  تبیان  (حجم 7 مگابایت)

شماره پانزدهم نشریه افسران ویژه بهمن ماه منتشر شد

[su_note note_color=”#BBDEFB”]

در مختصر شرحی اگر باب معرفی نشریه را بگشاییم، می گوییم: این نشریه، انتشار مطالب افسران جوان جنگ نرم است در موضوعاتی خاص، که به صورت گاهنامه و در قالب نشریه منتشر می شود. و به محضر افسران می رسد. اگر از هدف سوال کنی، گفتنی است که مولا گفت: “این که ( شما افسران جوان جبهه ی مقابله با جنگ نرم ) چه کار باید بکنید ، چه جوری باید عمل کنید ، چه جوری باید تبیین کنید ، اینها چیزهای نیست که من بیایم فهرست کنم ، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید ، این عمل را انجام ندهید اینها کارهائی است که خود شماها باید در مجامع اصلی تان ، فکری تان ، در اتاق های فکرتان بنشینید ، راهکارها را پیدا کنید لیکن هدف مشخص است : هدف ، دفاع از نظام اسلامی و جمهوری اسلامی است در مقابله ی با یک حرکت همه جانبه ی متکی به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته ی علمی رسانه ای . باید با این جریان شیطانی خطر ناک مقابله شود . (۴/۶/۱۳۸۸)” دیگر ما چه بگوییم؟!

[/su_note]

در ادامه دانلود کنید »» 

۱۰۹ امین نشریه خط حزب الله ، در کنار مردم کرمانشاه [نشریه برای چاپ در دانشگاه و مسجد] 

دانلود رایگان کتاب روشنای علم ، مروری بر بیانات امام خامنه ای درباره دانش و تولید علم

حمایت قاطع رهبر انقلاب از شعر عید فطر حاج میثم مطیعی [رشته توییت حجت الاسلام باقر زاده]


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات