دسته‌ها
دانلود

دانلود برنامه مجازیست ؛ طنز و سبک زندگی مجازی [تمامی قسمت‌ها]

فهرست محتوای این صفحه ⬇️ پنهان کردن
1. برنامه مجازیست اولین بار اواخر سال 95 روی آنتن شبکه افق رفته و به‌دنبال آن است که با روایت سبک زندگی فعالان سایبری و آداب رفتاری در فضای مجازی، پنجره‌ای جدید به دنیای مجازی بگشاید.
دانلود برنامه مجازیست ؛آموزش سبک زندگی مجازی
دانلود برنامه مجازیست ؛آموزش سبک زندگی مجازی

 

برنامه مجازیست اولین بار اواخر سال 95 روی آنتن شبکه افق رفته و به‌دنبال آن است که با روایت سبک زندگی فعالان سایبری و آداب رفتاری در فضای مجازی، پنجره‌ای جدید به دنیای مجازی بگشاید.

 

موضوعاتی نظیر هنجار گروه‌های تلگرامی،  حمله و حمایت کامنتی ، چالش و کمپین‌های مجازی، مدیریت زمان، حریم شخصی ، آداب معاشرت در فضای مجازی، روزمره‌نگاری و … دست‌مایه فصل اول برنامه مجازیست است که در قالب آیتم‌های مستند یک مجازیست ، مصاحبه سلفی، دوربین مخفی، گپ‌وگفت مجازی، خاطرات یک مجازیست، پست‌خوانی نوروزی و … به‌تصویر کشیده می‌شود.

 

نام برنامه مجازیست از ترکیب دو کلمهٔ مجازی و زیست که به معنای زیست ِمجازی یا همان سبک زندگی مجازی‌ست گرفته شده و قرار است در این برنامه برخلاف برنامه‌های رایج فضای مجازی تلویزیون که جنبه فناوری داشته و یا با آسیب‌شناسی به معایب این فضای نگاه دارد به محتواهای تولیدی در این فضا و سبک و چگونگی زندگی کاربران فضای مجازی بپردازد.

 

فصل اول برنامه مجازیست به تهیه‌کنندگی حسن حبیب‌زاده و اجرای مجید لیاقی تهیه و تولید شده و سردبیری آن را سیدفرشاد عریضی برعهده دارد. احمدرضا زارعی، محمدسعید غلامی، نازنین چیت‌ساز، شکوفه بهادری، عباس توپچی، علی بیگی و امیر استواری از دیگر عوامل این برنامه تلویزیونی هستند.

 

تماشا کنید : تیزر برنامه مستند مجازیست 

دانلود (4مگابایت)

 

دانلود برنامه مجازیست | فصل اول ( لینک های قرار گرفته شده برای پخش آنلاین است و برای دانلود در صفحه باز شده گزینه دریافت را بزنید)

نکته : حجم تقریبی هر قسمت کمتر از 100 مگابایت (در هنگام پخش آنلاین کیفیت پایین تر ویدیو و حجم کمتری مصرف میشود)

دانلود قسمت اول مجازیست 

دریافت قسمت دوم مجازیست

دریافت قسمت سوم مجازیست

دریافت قسمت چهارم  مجازیست

دریافت قسمت پنجم مجازیست

دریافت قسمت ششم  مجازیست

دریافت قسمت هفتم مجازیست

دریافت قسمت هشتم مجازیست

دریافت قسمت نهم مجازیست

دریافت قسمت دهم مجازیست

دریافت قسمت یازده مجازیست

دریافت قسمت دوازده مجازیست

دریافت قسمت سیزده مجازیست

 

[su_note]

برنامه مجازیست در شبکه های اجتماعی نیز حضور فعالی دارد . برای اطلاع از اخبار این برنامه کانال تلگرامی مجازیست رو دنبال کنید 

[/su_note]

 

[su_note]

در ادامه دانلود کنید »»

 دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی [ویژه]

دانلود مستند خیال پرست درباره مافیای جنسی در ایران

[/su_note]

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات